مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
فروش عسل وحشی
فروش عسل وحشی ، عسل وحشی را از کجا بخریم ؟ عسل وحشی اصل را چگونه تشخیص دهیم ؟ فروش عسل وحشی در تهران

فروش عسل وحشی کار هر شخص و هر فروشگاهی نیست ، اما بسیار مشاهده میکنم افراد و فروشندگان زیادی ادعا میکنند که عسل وحشی برای فروش دارند ! در صورتیکه صرفا فروشنده هستند و از خالص و پاک بودن محصولات فروش خود کاملا بی اطلاع میباشند. چرا که این افراد برای کسب سود و درآمد بیشتر، خالی نشدن ویترین فروشگاهشان همیشه و هرلحظه عسل وحشی و انواع عسل طبیعی را موجود دارند.

فروش عسل وحشی

فروش عسل وحشی

عسل وحشی کوهستان ، آنقدر محدود میباشد که یک نفر نمیتواند در سال بیش از 20 کیلو پیدا کند ، اما در عجبم چطور فروشگاه فروش عسل وحشی در تهران ادعا میکند که عسل وحشی جهت فروش دارد . یا فلان سایت های فروش عسل در غرب کشور که متاسفانه روزانه بر تعداد آنها بدون نظارت مسئولین افزوده میشود و با عناوین و عنوان های مختلف عسل وحشی سعی در خالی کردن جیب مردم دارند.

افراد از خدانترسی که عسل های سبدی را بانام و بجای عسل وحشی میفروشند. درصورتیکه نوع نژاد زنبور عسل وحشی با زنبورعسل پروررشی کاملا متفاوت است. حتی شکل موم عسل وحشی با موم زنبورپرورشی عسل طبیعی کاملا فرق دارد.

زمان برداشت عسل وحشی

زمان برداشت عسل وحشی به صورت اصولی از اواسط مهرماه یا از اواخر مهرماه شروع و تا آخر آبان ماه ادامه دارد. شما می توانید از این لینک با ورود به صفحه ما در شبکه اجتماعی تماشا فیلم های مستند برداشت عسل وحشی را مشاهده کنید . 
گروه جستجوی عسل وحشی برادران معصومی قشقایی ، عسل وحشی کوهستان را همانطور که در کوهستان و دشت های رشته کوههای زاگرس جنوبی برداشت میکنند به دست مصرف کننده در سراسر ایران می رسانند.

فروش عسل وحشی در تهران

فروش عسل وحشی در تهران

بسیاری ها از ما سوال میکنند که فروشگاه عسل وحشی در تهران کجا میباشد ؟ و آیا ما میتوانیم عسل وحشی را در تهران خرید کنیم ؟ ببینید دوستان ، هرگز به دنبال خرید عسل وحشی یا طبیعی ارگانیک در فروشگاههای سطح شهرها و کلان شهرها نباشید. عسل طبیعی بسیار محدود است و در حدی نیست که روانه بازار شود.

اما ما مصرف کنندگان محترم و بزرگوار بسیاری در سراسر کشور و بخصوص شهر تهران داریم که عسل وحشی و عسل های طبیعی ارگانیک زنبورداری خودمان را بدون واسطه تقدیمشان میکنیم. لذا اگر در تهران هستید و قصد خرید عسل وحشی در تهران دارید ، ما 1روزه عسل وحشی را میتوانیم به شما در این شهر تحویل دهیم.

فروش عسل وحشی و ارسال به سراسر ایران در سریعترین زمان ممکن ، جهت تهیه عسل وحشی با شماره 09171397085 تماس بگیرید. 

مطالب مشابه عسل طبیعی

رنگ عسل وحشی چگونه است ؟ عسل سیاه رنگ وحشی ، عسل سیاه وحشی ، آیا عسل وحشی رنگ سیاه دارد ؟ رنگ عسل طبیعی

ادامه مطلب

عسل کنار اصل دارای عطر و طعم بسیار ویژه ای است ، افرادی که قصد دارند عسل کنار خرید کنند با ما تماس بگیرند

ادامه مطلب

عسل طبیعی فصل بهار بدلیل وجود انواع گل و گیاهان دارویی در منطقه خواص بیشماری دارد. منتظر برداشت عسل بهاری باشید

ادامه مطلب

عسل گون ( Astragalus Honey) یکی از پرطرفدارترین و بهترین عسل طبیعی در ایران است که در مناطق مرکزی ایران برداشت می شود

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :