مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
خرید عسل وحشی
خرید عسل وحشی ، عزیزانی که قصد خرید عسل وحشی در تهران دارند با ما تماس بگیرند و بهترین عسل ایران را بدون واسطه از ما بخواهند

خرید عسل وحشی

عزیزانی که قصد خرید عسل وحشی در تهران دارند ، یا دیگر شهرهای کشورمان کافیست یک تماس با ما بگیرند و در صورت موجود بودن عسل وحشی آن را در سراسر ایران از ما بخواهند. البته عسل وحشی بسیار محدود است.

زمان برداشت عسل وحشی به صورت اصولی از اواخر مهرماه است . اما متاسفانه به دلیل فرهنگ بسیار بدی که در تمام نقاط کشور ما بوجود آمده و هیچگونه اطلاع رسانی و نظارتی وجود ندارد مردم بسیار زودتر از فصل مقرر برداشت عسل وحشی به کوهها و دشت ها هجوم می برند و با برداشت غیر حرفه ای و غیر اصولی عسل وحشی نسل این زنبوران ریز را نابود می کنند.
خرید عسل وحشی

هیچ نظارتی از سوی محیط زیست ، صورت نمیگیرد و متاسفانه از کودک تا پیرمرد ، از معلم تا کارمند همه راهی کوه و دشت می شوند تا عسل وحشی برداشت کنند و به فروش برسانند . و صد متاسفانه خریداران ، این عسل ها را به کشور امارات می برند و در آنجا به قیمت عسل وحشی بیش از 1500 درهم برای 1 کیلو عسل به فروش می رسانند.
چرا مردم ایران لایق این محصول دارویی ارگانیک نباشد ؟ اما با برداشت زودهنگام عسل وحشی ، عسل نارس را برداشت می کنند که عسل نارس خواص کامل عسل را هرگز ندارد.

خرید عسل وحشی در تهران

گروه جستجوی عسل وحشی هر ساله از اواسط و اواخر مهرماه با توکل بر خدا راهی دشت و صخره های کوهها می شوند تا روزی خود را در این مکان ها به دست آورند ، و دقیقا همان چیزی را تقدیم میکنند که در کوه و بلندای درختان برداشت کرده اند.
خرید عسل وحشی در تهران
لذا برای خرید عسل وحشی در تهران یا سایر شهرهای کشورمان می توانید با 09171397085 تماس بگیرید و در صورت موجود بودن عسل وحشی آن را به هر نقطه و مکانی که بخواهید ارسال می کنیم.

مطالب مشابه عسل طبیعی

عسل وحشی فصل بهار از پرخواص ترین عسل های ایران و دنیا میباشد، بدلیل وجود انواع گیاهان دارویی فصل بهار در این منطقه بکر

ادامه مطلب

عسل براساس این که از یک یا چند گل تهیه شده باشد دارای انواع تک گل و چند گل است. عسل گل‌های مختلف رنگ و طعم متفاوتی دارند

ادامه مطلب

عسل تقلبی چیست ؟ عسل تقلبی با موم را چگونه تشخیص دهیم ؟ فرق عسل تقلبی و اصلی و عسل وحشی تقلبی

ادامه مطلب

عسل وحشی کوهی را از کجا تهیه کنیم و مطمئن باشیم که عسل وحشی اصل است ؟ فروش عسل وحشی فروش بدون واسطه

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :