مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
خواص عسل طبیعی
خواص عسل طبیعی چیست ؟ از خواص عسل اطلاع کافی دارید ؟ آیا می دانید با خرید عسل طبیعی و مصرف آن بدنتان را بیمه می کنید ؟

خواص عسل طبیعی

خواص عسل طبیعی در طب سنتی و طب نوین بر کسی پوشیده نیست، عسل طبیعی یک محصول غذایی مفید و پر ارزش است که از قرن ها پیش به عنوان عالی ترین و مقوی ترین غذاها شناخته شده و همچنین به واسطه ویژگی های شفابخش خود به عنوان دارو در درمان اکثر بیماری ها در بین تمام ملل کاربرد داشته است.عسل یکی از هدیه های ارزنده و پُر ارزش طبیعت است که در قرآن کریم از آن به عنوان ( فیه شفا للنّاس ) شفای مردم در آن است یاد می کنند.

خواص دارویی عسل طبیعی

از خواص عسل طبیعی این است که با فعال کردن سیستم ایمنی بدن و خواص پروبیوتیک و ضد التهابی خود، به عوامل میکروبی حمله می کند. عسل از رشد میکروارگانیسم ها و قارچ ها ممانعت می کند. از خواص دیگر عسل این است که انواع ویتامین های C ، K A ، E ، D، B6، B3 ، B2 ، B1  همچنین اینوزیتول ، ویتامین پانتوتنیک اسید ، آنزیم های آمیلاز ، انورتاز ، کاتالاز ، در عسل طبیعی وجود دارد.

خواص عسل طبیعی

یکی از خواص عسل برای ورزشکاران بعد از تمرین های سنگین ورزشی است، مصرف عسل در این افراد کمبود انرژی حاصله را جبران می کند . تجارب نشان داده است کسانی که عسل را مصرف می کنند ، انرژی و توانشان برای انجام کارهای سخت بیشتر از کسانی است که عسل نمی خورند . دکتر وودارد ( Woodard ) مشاور پزشکی تیم های المپیک می گوید : در بازی های سنگین ، ورزشکاران مقدار زیادی از قند بدنشان از بین می رود که عسل توانایی جبران آن را دارد.

خواص عسل

خواص عسل برای رشد بافت های بدن، به ویژه بافت های جوان بسیار کمک کنده می باشد ، روغن های معطر عسل برای سلول های مغز و رگ های قلب مفید و نشاط آور است. به همین دلیل پروفسور کوستوگلوبوف عسل را برای آن عده از افرادی که فعالیت های فکری سنگین دارند و بیمارانی که به تازگی بهبود یافته اند ، تصیه می کند.

خواص عسل طبیعی آنقدر گسترده است که خارج از یک مطلب می باشد . از طریق این لینک هم میتوانید خواص عسل وحشی را مطالعه کنید. لذا انشاءالله باز هم از خواص عسل در درمان انواع بیماری ها برایتان خواهم نوشت با استناد بر کتب های علمی معتبر از اساتید برجسته ایران و جهان. 

مطالب مشابه عسل طبیعی

خرید بره موم عسل ، خرید بره موم طبیعی ، بره موم اصل را کاملا تمیز و سالم از سایت عسل کوهی بخواهید ،خرید بره موم در تهران و شی...

ادامه مطلب

کشف کارگاه دست ساز عسل تقلبی در اهر آذربایجان شرقی ، عسل تقلبی اهر ، عسل تقلبی در روستاهای سرسبز اهر

ادامه مطلب

عسل وحشی فصل بهار از پرخواص ترین عسل های ایران و دنیا میباشد، بدلیل وجود انواع گیاهان دارویی فصل بهار در این منطقه بکر

ادامه مطلب

عسل مانوکا چیست ؟ عسل مانوکا در ایران وجود دارد آیا ؟ فروش عسل مانوکا و قیمت عسل مانوکا در ایران ! و فروش عسل مانوکا در تهران

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :