مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
خرید عسل از زنبوردار
خرید عسل از زنبوردار بهترین راه آسوده مصرف کردن و شناخت عسل طبیعی است ، البته با خرید عسل از زنبورداران مطمئن وبا وجدان کاری

خرید عسل از زنبوردار

صرفا با خرید عسل از زنبوردار با وجدان کاری می توانید مطمئن باشید که ابتدا عسل خرید کردید . باتوجه به افزایش روز به روز تقلبات گسترده در تولید عسل ( البته تولید ماده ای بنام عسل ) مصرف کنندگان عسل کاملا بد بین شده اند به عسل طبیعی و به تمامی زنبورداران.
بزرگواران یک زنبوردار با انصاف و زنبورداری که از خدا ترس داشته باشه هرگز نمیاد عسل تقلبی درست کنه ، عسل تقلبی در کارگاهها و منازل بدون دخالت زنبورعسل و با مواد شیمیایی و .. تهیه و بسته بندی و در بازار پخش میشه. زنبوردار اگر هم عسل شکری تولید کنه ، یعنی به زنبورهاش شکر بده و زنبورها اون شربت شکر را پس از تجزیه و تحلیل به عسل تولید کنند ، این اسمش تقلبی نیست . زیرا بسیاری از قنادی ها و شرکت های مواد غذایی نیاز دارند به این نوع عسل شکری یا تغذیه ای .

Buy Honey natural

همچنین بسیاری از کشورهای همسایه نظیر ترکیه و امارات عسل شکری از ایران وارد میکنند ، برای نیازهای مربوطه شان. البته عسل شکری انرژی زا است ، اما خواص عسل طبیعی را نداره ، عسل طبیعی باید کاملا از شهد گلها و گیاهان باشه تا اثر درمانی خودش را داشته باشه .
من واقعا دیگه خسته شدم ، نمی دونم با چه زبونی باید بگم و بنویسم !؟ انصافا این همه راجع به خرید عسل از زنبوردار در این سایت نوشته ام ، و بسیار راجع به کلاهبرداران عسل ، راجع به عسل تقلبی مطلب نوشته ام ، که ای مردم عسل طبیعی را از زنبوردار بخرید اگه میخواید کلاه نره سرتون ! امامتاسفانه باز میبینم تماس میگیرن و میگن که ما یک عسلی خریدیم ، فروشنده قسم خورد عسلش اصله و ... ولی وقتی به مادرم دادم حالش بدتر شد!
ازشون پرسیدم ؛ عسل را از کجا خریدید ؟
گفتند از لبنیاتی خریدیم !!! کیلویی 50 هزار تومان و به من گفتند عسل اصله !

آخه هموطن من شما از لبنیاتی اونم در شهر تهران ، بدنبال عسل طبیعی اصل میگردی ؟ نه انصافا با چه تفکری ؟ با کدوم منطقی عسل اصل را در لبنیاتی یا هر مغازه ی دیگری در سطح کلان شهری مثل تهران خرید میکنید ؟ بعد توقع هم دارید که
نتیجه بگیرید ؟ بابا دست مریزاد ! بجای خرید عسل از زنبوردار ، از لبنیاتی عسل میخرید و بعدش هم که خودتان متوجه میشید چه چیزی را خرید کردید ، از زنبورداران شاکی هستید ؟! کار ندارم آ ، اما لبنیاتی آ حتی از سلامت ماست و شیر و دوغی که میفروشن هم آگاه نیستند ، بعد عسل طبعی اصل بفروشند ؟!

خرید عسل از زنبوردار

خرید عسل طبیعی از زنبورداران

زنبوداران متعهد و باوجدان کاری در سطح کشور زیاد داریم ، دریته پیدا کردنش آسان نیست ، اما شما وقتی از زنبوداران عسل بخرید ، لااقل میدونی محصول زنبور را تهیه کردی . اگه هم دنبال خرید عسل طبیعی اصل هستی ، باید  باز هم از زنبودار عسل بخری و اما شرط کنی باهاش ! چه شرطی ؟! به زنبوردار بگی من ابتدا عسل خالص میخوام ، عسلی که فقط از شهد گلها و گیاهان باشه .
اگه زنبوردار گفت دارم ، باز شرط کنید که من عسل خریداری شده از شمارا به2تا آزمایشگاه مواد غذایی که مرجع عسل باشه میبرم و آنجا 8 نوع آنالیز روی عسلتان انجام میدم . اگر نتیجه آزمایشها خوب بود که مشتری همیشگی تان میشوم و شخص زنبوردار سربلند از محصولش ، اگر هم بد بود نتیجه آنالیز عسلها ، هزینه عسل و هزینه آزمایشگاهها را کاملا باید زنبوردار به شما پرداخت کنه . خرید عسل طبیعی از زنبوردار با چنین شرطی را قبول کنید.

یک زنبوردار بستگی به مکان زندگی و تعداد کندویی که داره و مقدار عسلی که برداشت میکنه ، معمولا همیشه عسل طبیعی موجود نداره . موجودی عسل طبیعی خالص محدوده.

خرید عسل طبیعی از زنبوردار

خرید عسل طبیعی

جهت خرید عسل طبیعی از زنبوردار ، به هر شرط و ضمانتی که شما مصرف کننده محترم بخواهید، تعهد میدهیم که عسل طبیعی خالص را تقدیم کنیم . با خرید عسل از زنبوردار بدون استرس و با خیالی راحت عسل طبیعی مصرف کنید و بدنتان را در برابر صدهها بیماری بیمه کنید. همچنین برای پی بردن به طبیعی بودن عسل این مطلب را میتوانید مطالعه کنید. سلامتی را به خود و خانواده تان باز گردانید با خرید عسل طبیعی از زنبوردار متعهد با وجدان کاری.

شماره تماس برای خرید عسل طبیعی بدون واسطه 09171397085 میباشد.

خرید عسل طبیعی گلها

مطالب مشابه عسل طبیعی

خرید عسل کوهی بهترین عسل طبیعی در ایران ، مشاهده تصاویر عسل کوهی و مطالعه خواص عسل کوهی این مطلب را از دست ندهید

ادامه مطلب

استفاده از داروهای شیمیایی برای مبارزه با بیماری ها موجب آلودگی عسل طبیعی می شود، که تعدادی از آنها را در زیر عنوان می کنیم

ادامه مطلب

بره موم Propolis زنبور عسل یکی از مهم ترین مواد تولید زنبورها می باشد ، خواص بره موم برای بیماران سرطانی بسیار مفید است

ادامه مطلب

خرید عسل طبیعی گون معصومی قشقایی با ساکارز پایین عسل گون ،سایت عسل کوهی خرید و فروش عسل گون بدون واسطه در ایران است

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :