مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
بهترین نوع عسل
بهترین عسل در ایران کشوری که انواع عسل طبیعی در آن برداشت میشود، بهترین مارک عسل در ایران و بهترین عسل موجود در بازار چیست؟

بهترین نوع عسل

با توجه به اقلیم چهارفصل ایران، موقعیت بسیار مناسبی برای برداشت بهترین نوع عسل در این سرزمین فراهم گردیده است. انواع عسل طبیعی در بازار ایران وجود دارد، که زنبورداران مختلف از اقصی نقاط کشور برداشت میکنند. اما به همین اندازه انواع عسل های تقلبی و دست ساز بدون دخالت زنبورعسل در بازار عسل ایران وجود دارد. لذا همانند گذشته باز هم تاکید میکنم حتمن عسل طبیعی را از زنبوردار مطمئن و باسابقه خرید کنید تا لااقل خیالتان راحت باشد که محصول زنبور عسل مصرف میکنید.

بهترین عسل ایران

بهترین مارک عسل در ایران

خیلی ها بدنبال این سوال هستند که بهترین مارک عسل در ایران چیست؟ اما سوال کاملا بی مفهومی است ، چراکه با توجه به وجود انواع و اقسام گیاهان دارویی شهدزا برای زنبورهای عسل در ایران، هر زنبورداری ممکن است بهترین عسل طبیعی را برداشت کند و مهمتر، هر مصرف کننده ای طبع و ذائقه خاص خودش را دارد ، عسل کُنار عسلی بسیار پرخاصیت ، خوش طعم و خوش رنگ است ، یک مصرف کننده عسل کُنار دوست دارد، و یک مصرف کننده دیگر علاقه ای به عسل کنار ندارد ! پس قطعا از دید مصرف کننده دوم ، عسل کنار نمی تواند عسل خوبی باشد !!

بهترین مارک عسل طبیعی

لذا هرگز نمی شود بهترین مارک عسل در ایران را معرفی کرد ، حتی اگر  عسل یک زنبوردار بهترین آنالیزهای آزمایشگاهی مواد غذایی را داشته باشد ، باز مصرف کنندگان عسل بدنبال طعم و رنگ عسل هستند . بله عده ای اگر طعم عسل باب میلشان باشد آن عسل خوب و بهترین عسل طبیعی است، اما اگر طعم عسل طبیعی و رنگ عسل که برگرفته از گل و گیاهان مورد استفاده توسط زنبورعسل است ، باب میل مصرف کننده نباشد قطعا آن عسل نمی تواند عسل خوبی برای او باشد.

بهترین نوع عسل برای معده

بهترین عسل برای معده چیست ؟ بیماری های معده با منشا بلغمی به علت زیاد شدن خلط بلغم و یا به عبارتی اثر سوء مزاج خلط بلغم در دستگاه گوارش به وجود می آیند. علائم شایع بیماری های معده ؛ ترش کردن معده ، نفخ معده ، دل درد و بی اشتهایی، گاهی یبوست گاهی اسهال و ... است. عوامل ایجاد نفخ و اختلال هضم؛ غلبه بلغم و سردی دستگاه گوارش معمولا به علت مصرف زیاد خوراکی های با طبع سرد ، نوشیدن مایعات بین غذا و خوردن آب بسیار سرد بروز میکند.

عسل برای معده

بهترین نوع عسل برای معده در ابتدا عسل وحشی با موم است . عسل وحشی با موم برای درمان قطعی زخم های معده و روده است. اگر بودجه خرید عسل وحشی را ندارید و یا دسترسی به خرید عسل وحشی ندارید ، عسل گون هم بسیار موثر است . زیرا طبع عسل وحشی و طبع عسل گون گرم میباشد.
برای درمان سردی مزاج دستگاه گوارش خوردن ناشتا یک قاشق مربا خوری  عسل طبیعی گون ، و قبل از خواب یک قاشق مرباخوری اسپند با پرهیز از جویدن .

عسل کوهی برای زخم معده

بهترین عسل موجود در بازار

همانطور که در ابتدا گفتیم ، بهترین عسل موجود در بازار صرفا بستگی به ذائقه مصرف کننده عسل دارد . همانطوری که ما بارها و بارها مشاهده کرده ایم در بین مشتریانمان . یک مصرف کننده عسل گون دوست دارد و یکی عسل کنار . از منظر هر دوی آنها عسل های مورد مصرفشان بهترین عسل طبیعی است. و یک راهنمایی کنم هرگز  بدنبال یافتن بهترین عسل در کوچه و مغازه و در بین جاده ها نباشید. صادقانه و صریح می گویم؛ بهترین عسل طبیعی هرگز به ویترین فروشگاهها نمیرسد.

 

مشاوره رایگان در مورد خرید بهترین عسل طبیعی تماس با شماره 09171397085 

مطالب مشابه عسل طبیعی

گرده گل زنبور عسل از مهمترین محصولات زنبورها میباشد ، برای خرید گرده گل مرغوب از انواع گل ها و گیاهان دارویی تماس بگیرید

ادامه مطلب

اگر عسل ارگانیک را با آب ولرم مخلوط کرده و بنوشید، تاثیرات بسیار مفیدی بر روی تعداد گلبول‌های قرمز موجود در خون دارد.

ادامه مطلب

برای خرید بره موم اصل با ما تماس بگیرند ، بره موم اصل همانگونه که از زنبورستان برداشت میکنیم تقدیم میشود

ادامه مطلب

عسل طبیعی فصل بهار بدلیل وجود انواع گل و گیاهان دارویی در منطقه خواص بیشماری دارد. منتظر برداشت عسل بهاری باشید

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :