مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
کشف کارگاه عسل تقلبی  در اهر آذربایجان
کشف کارگاه دست ساز عسل تقلبی در اهر آذربایجان شرقی ، عسل تقلبی اهر ، عسل تقلبی در روستاهای سرسبز اهر

متاسف و متاثرم از اینکه باز در مورد عسل تقلبی و پیدا شدن کارگاه ساخت عسل تقلبی بدون دخالت زنبور برایتان خبر میگذارم ، اینبار کشف کارگاه ساخت عسل دست ساز در اهر ، عسل تقلبی در اهر آذربایجان شرقی .
اینهمه ما در مورد عسل تقلبی مطلب نوشتیم و گفتیم ، که هر روز بر شیوه های نوین ساختن عسل دست ساز تقلبی اضافه میشود ، عسل های دست سازی میسازند که اصلا قابل تشخیص نیست ، باز یه عده میگن فلان موقع از ماسوله یا اردبیل و سرعین و ... لب جاده عسل خریدیم عجب چیزی بود .
مثلا یه عده دیگری فکر میکنند اگر از یک روستا یا شهر سرسبزی لب جاده از یک آدم با ظاهری ساده و مظلوم و لهجه کاملا ساده ای عسل بخرند ، دیگه اون عسل اصل و خالصه ! متاسفانه همه خودشون را آدم شناس تلقی میکنند و فکر میکنند افرادی که با لهجه ساده و با ننه من غریبم بازی در لب جاده یا خیابانی در حال فروش عسل هستند محصول اصل دارند . 

آگاه باشید ملت ایران ، ب خودتون بیایید آهای اون افرادی که فکر میکنید عسل شناسید و با تست کردن عسل به خالص بودن یا طبیعی بودن عسل پی مبرید و با یک نگاه عسل طبیعی را میشناسید . عسل طبیعی اصل را فقط از یک زنبوردار مطمئن خریداری کنید .

 

کشف کارگاه عسل تقلبی

کشف عسل دست ساز تقلبی

به گزارش اهرامروز ، سرهنگ”یونس منفرد “در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی اهر با اشرافیت و اقدامات پلیسی  یک باب کارگاه تهیه و تولید عسل تقلبی را شناسایی و کشف کردند.

وی در ادامه افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از محل تعداد ۷۴۴ عدد شیشه پرعسل تقلبی ، تعداد ۲۶ هزار و ۸۶۰  عدد شیشه خالی برای پرکردن عسل تقلبی، ۸ گونی شکر، نیم گونی اسید سیتریک، ۲۲ گالن گلوکز مایع، ۲ بشکه مایع عسل فاسد شده، ۲۱۸ عدد قالب کندویی عسل تقلبی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر بیان داشت: در این راستا ۴ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو توقیف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

عسل دست ساز تقلبی در اهر آذربایجان شرقی

اینها فقط یک مورد هستند ، و بلافاصله هم آزاد میشوند و مجددا به همین کار میپردازند ، روز از نو روزی از نو ...
تنها کار اینه که شما وقتی از یک زنبوردار مطمئن عسل طبیعی بخرید ، و از افراد ناآشنا و ناشناس نخرید ، اینها عسلهاشون روی دستشون می مونه و سراغ کار دیگری خواهند رفت.

جهت خرید عسل طبیعی اصل با شماره 09171397085 تماس بگیرید. ارسال روزانه به سراسز ایران  

مطالب مشابه عسل طبیعی

عسل وحشی فصل بهار از پرخواص ترین عسل های ایران و دنیا میباشد، بدلیل وجود انواع گیاهان دارویی فصل بهار در این منطقه بکر

ادامه مطلب

عسل وحشی جنوب که افراد بومی به آن عسل کوهی می گویند از مرغوب ترین عسل های دنیا است که در جنوب استان فارس ...

ادامه مطلب

عسل وحشی کوهی را از کجا تهیه کنیم و مطمئن باشیم که عسل وحشی اصل است ؟ فروش عسل وحشی فروش بدون واسطه

ادامه مطلب

تفاوت عسل وحشی با عسل طبیعی ، فرق بین عسل طبیعی و عسل وحشی چیست ؟ آیا عسل وحشی در ایران وجود دارد؟

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *  

پست الکترونیک : *  

نظرات :