مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
عسل تقلبی با موم
عسل تقلبی چیست ؟ عسل تقلبی با موم را چگونه تشخیص دهیم ؟ فرق عسل تقلبی و اصلی و عسل وحشی تقلبی

عسل تقلبی

چگونه عسل اصل را از تقلبی تشخیص دهیم ؟

در این مطلب راههای شناخت عسل طبیعی از تقلبی را که بسیار ساده است در وهله اول برای شما می نویسیم . امیدواریم با مطالع این مطلب در خرید عسل طبیعی دقت کنید و هرگز فریب متقلبان فروش عسل را نخورید.
برای اینکه فریب کلاهبرداران فروش عسل تقلبی را نخورید ابتدا باید بدانید از چه کسی خرید می کنید ؟ دلیل نمی شود هر کسی که فیلم و عکس عسل وحشی داشت ، به آنها اعتماد کنید .از کجا مطمئنید که هر شخصی برای شما فیلم عسل وحشی آورد ، آن فیلم متعلق به خودش است ؟
در عکس زیر صفحه اینستاگرام یکی از دلالان و دروغگویان حرفه ای را مشاهده می کیند . که با فریب مردم توانسته جیب بسیاری را خالی کند
عسل تقلبی 

متاسفانه عده ای سودجو که تعداد آنها کم هم نمی باشد در اینستاگرام و تلگرام با عناوین عسل وحشی مریوان و عسل وحشی کردستان اقدام به فریب افرادی می کنند که در به در به دنیال خرید عسل وحشی برای مصارف دارویی هستند . مردمی که در شرایط بسیار بدی قرار گرفته اند و عزیزانی از خانواده شان در بستر بیماری است و نیاز مبرم دارند به تهیه عسل وحشی .
اما متاسفانه عده ای از خدا بی خبر و بی وجدان کاری ، با درج تصاویر و فیلم های عسل وحشی کشور امارات در صفحه اینستاگرام خودشان ، فیلم های دیگران را با عنوان برداشت عسل وحشی در مریوان و کردستان تیتر می زنند و به راحتی افراد را فریب می دهند.
و اما هیچ یک از تصاویر زیر مربوط به ایران نیست ، اما یک کلاهبردار فروش عسل در تهران ، با درج تصاویر مربوط به کشورهای عربی ، عوام فریبی می کند ..
عسل تقلبی را بشناسیم

پس حال دانستید که برای تشخیص عسل تقلبی نباید در ابتدا از هر کسی خرید کرد . دوم اینکه باید قبل از هر خرید کاملا تحقیق کرد ، اگر من می گویم فلان شخص در اینستاگرام و تلگرام با ایجاد کانال فروش عسل وحشی مریوان ، اما عسل تقلبی می فروشد با دلیل و مدارک کافی می گویم . سوم سعی کنید در وهله اول از شخص زنبوردار عسل تهیه کنید و اگر شخصی ادعای داشتن و فروش عسل وحشی داشت حتما حتمن از او مستندات کافی و دقیق برداشت عسل بخواهید . 
کار سختی نیست عسل تقلبی نخریدن ، فقط به هر کسی زود اعتماد نکنید ، در دنیای امروز با یک جستجوی ساده در اینترنت به حقایق زیادی دست خواهید یافت . عده ای از خدا نمی ترسند و همیشه در حال فریب مردم و فروش عسل تقلبی با موم به جای عسل وحشی می کنند.

مشاوره رایگان خرید عسل طبیعی 09171397085 

مطالب مشابه عسل طبیعی

عسل کنار اصل دارای عطر و طعم بسیار ویژه ای است ، افرادی که قصد دارند عسل کنار خرید کنند با ما تماس بگیرند

ادامه مطلب

پنج خواص عسل وحشی ، مهمترین خواص عسل وحشی کوهستان ، آشنایی با 5 خاصیت عسل وحشی ، خاصیت عسل وحشی

ادامه مطلب

عسل براساس این که از یک یا چند گل تهیه شده باشد دارای انواع تک گل و چند گل است. عسل گل‌های مختلف رنگ و طعم متفاوتی دارند

ادامه مطلب

اگر به فکر خرید عسل ارگانیک هستید، ابتدا باید در ذهن خودتان به مسائل مهمی فکر کنید، که معنای ارگانیک چیست؟

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :