مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
خرید عسل کوهی
خرید عسل کوهی بهترین عسل طبیعی در ایران ، مشاهده تصاویر عسل کوهی و مطالعه خواص عسل کوهی این مطلب را از دست ندهید

خرید عسل کوهی

خرید عسل کوهی اصل از سایت Asalkuhi ،  جزء کمیابترین عسل های طبیعی و دارویی ایران است . اما جالب اینجاست بدلیل اسم عام هر دو واژه عسل و کوهی ، هر وبسایت فروش عسل و هرشخصی که لب جاده یا در کوچه و خیابان به صورت دستفروش عسل میفروشد ، عنوان عسل کوهی را برای فروش محصول خود بکار میبرد! و مردم هم فکر میکنند عسل طبیعی کوهی خرید کرده اند.

خرید عسل کوهی در تهران

عسل کوهی چیست ؟

عسل کوهی به عسلی گفته میشود که زنبورهای ریز وحشی در جنوب ایران و بسیار محدود درون شکاف صخره ها ،بلندای درختان درون غارهای کوچک در کوهستان و داخل چاههای عمیق قنات قدیمی  ، اقدام به تشکیل کُلُنی و ساختن عسل میکند.
موجودی عسل کوهی بسیارکم است . عسل کوهی اصل چیزی نیست که شما در شمال یا آستارا و ماسوله و تبریز و اردبیل و کردستان و هورامانات و ... لب جاده یا در روستاهای این شهرها بخواهید خرید کنید.

عسل کوهی فصل برداشت معینی دارد ، برداشت اصولی دارد ، زنبورهای عسل کوهی تحت هیچ عنوان نمی توانند در مناطق سردسیری و این مکانهایی که نام بردم ، زیست کنند ، پس هرگز بدنبال این عسل در هر جایی نباشید.

فروش عسل کوهی طبیعی

تصویر زیر همان کُلُنی بالایی پس از پرواز دادن زنبورها میباشد . ( صداقت و کیفیت تفاوت ماست )

عسل کوهی طبیعی در تهران

خرید عسل کوهی طبیعی

جهت خرید عسل کوهی میتوانید ابتدا تماس بگیرید تا مطمئن شوید اصلا موجود است یا خیر ، همانطور که عرض کردم عسل کوهی اصل بسیار کمیاب است ، در صورت موجود بودن این عسل را به سراسر ایران ارسال میکنیم.
خواص عسل کوهی در درمان و پیشگیری از بیماریهای بسیاری استفاده میشود ، کارشناسان طب سنتی بر مصرف عسل کوهی طبیعی بسیار تاکید میکنند.

مقداری از عسل کوهی را هر روز صبح ناشتا ، در یک فنجان آب ولرم مخلوط کرده و مصرف کنید . اینکار باعث افزایش هموگلوبین های خون شده و مانع کم خونی میشود. مصرف روزانه عسل کوهی طبیعی مشکلاتی همانند تنگی نفس و خلط بیش از حد گلو را برطرف میکند.

در خرید عسل دقت کنید... ( سایت AsalKuhi  بهترین عسل دارویی ایران را به صورت محدود برای شما به ارمغان می اورد از دل کوهستان و دشت های زاگرس جنوبی . برای خرید عسل کوهی با شماره 09171397085 تماس بگیرید.

 

مطالب مشابه عسل طبیعی

خواص عسل وحشی چیست ؟ مهم ترین خواص عسل وحشی را در این مقاله می نویسم ، خواص عسل وحشی برای پوست

ادامه مطلب

عسل گون ( Astragalus Honey) یکی از پرطرفدارترین و بهترین عسل طبیعی در ایران است که در مناطق مرکزی ایران برداشت می شود

ادامه مطلب

دیاستاز در عسل چیست و چرا نباید عسل های حرارت دیده و بازاری را مصرف کرد ؟ آیا از خطرات عسل های حرارت دیده آگاهید ؟

ادامه مطلب

عسل طبیعی فصل بهار بدلیل وجود انواع گل و گیاهان دارویی در منطقه خواص بیشماری دارد. منتظر برداشت عسل بهاری باشید

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :