مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
عسل السدر
عسل السدر یا عسل سدر پرطرفدارترین عسل مصرفی در کشورهای عربی است . عسل سدر نام عربی عسل کنار خودمان است

عسل السدر

عسل السدر یا عسل سدر پرطرفدارترین عسل و معروفترین، مرغوبترین عسل طبیعی در کشورهای عربی میباشد . از ورزشکاران عربی تا شیوخ و ... علاقه زیادی به مصرف عسل السدر دارند. عسل سدر خواص بینظیری دارد و دارای آنتی اکسیدان بسیار بالایی میباشد.
بیشترین عسل لسدر کشورهای عربی از یمن تهیه میشود . و عسل السدر الیمنی کیفیت و قیمت بالایی دارد درامارات متحده عربی.

عسل السدر

عسل السدر الیمنی

اما چرا عسل عسل سدر الیمنی در کشورهای عربی جایگاه بسیار ویژه ای دارد ؟ چرا عسل سدر ایران ناشناخته است یا تاجران عربی تمایلی به خرید عسل سدر ایرانی ندارند ؟ 
متاسفانه دلیل تقلبات بسیار گسترده در بازار عسل ایران و ارسال عسل های تقلبی یا کیفیت پایین به این کشورها ، دیگر عسل ایرانی محبوبیت سابق خود در امارات را ندارد. حتی اگه شخص شمایی که در حال مطالعه این مطلب هستید ، خودتان عسل وحشی جنوب از کوهستان یافت کنید و به کشورهای عربی ببرید ، و بدانند ایرانی هستید هرگز از دست شما عسل را نخواهند خرید چون هیچ اعتمادی ندارند !!

عسل سدر اصلی

عسل سدر ایران

 ازیکی دوستان ایرانی که سالهاست در امارات فعالیت تجاری دارد سوال کردم ؛ راستی آقای فلان ، مگر سدر همان درخت کنار نیست ؟ گفتند بله هست . پرسیدم چرا اینقدر عسل سدر یمن و قیمت عسل السدر الیمنی در کشورهای عربی بالاست ؟ مگر عسل سدر ایران کیفیت پایینی دارد ؟
دوستمان اینطور جواب دادند که ، کیفیت عسل سدر ایران بسیار بالاتر از نمونه یمنی آن است ، اماعسل ایران شناخته شده نیست وهمانند عسل یمن در کشور امارات جا نیفتاده و مشکل بدتر بدلیل تقلب بسیار زیاد در سالهای قبلی دیگر هیچ اعتمادی به عسل ایرانی ندارند .

حتی یکی از دوستان خوزستانی تعریف میکرد ، عده ای عسل وحشی را با عسل گون مخلوط و سپس تکه ای موم بر روی آن قرار میدادند و آن وقت بنام عسل وحشی به کشورهای عربی همسایه میبردند و میفروختند ! متاسفانه وقتی عده ای برای سودهای کوتاه مدت چنین کارهای حرامی انجام دهند ، قطعا تر و خشک به پای هم خواهد سوخت و هرگز  آنها اعتمادی به عسل طبیعی ایران نیز نخواهند کرد.

خرید عسل سدر

عسل سدر ایران یا همان عسل کنار ، درصورتیکه خالص و اصل باشد ازمرغوبترین و باکیفیت ترین عسل های طبیعی دنیاست ، اما افراد زیادی برای سود زیاد کوتاه مدت خودشان ، اقدام به تداخل عسل های شکری و خالص میکنند و آنها را میفروشند . همین کارها باعث میشود آنها همه زنبورداران و عسل های ایرانی را بسیار بد جلوه دهند.
البته ناگفته نماند تعداد اندکی از برندهای ایرانی در کشورهای عربی جدیدا شعبه زده اند ، ولی آنها هم همیشه عسل کنار اصل ندارند و تا جاییکه اطلاع دارم  عسل کنار ضعیفی به دست مصرف کننده میرسانند. 

خواص عسل سدر

مهمترین خواص عسل سدر تقویت قوای جنسی است که با نام عسل السدر الجنسی نیز شناخته میشود و برای ضعف جنسی بسیار بسیار مفید است . عسل سدر اصلی از بهترین نوع عسلها در درمان بسیاری از بیماری های مهم از جمله اختلال نعوظ است . عسل سدر یک ماده غذایی درمانی با آنتی اکسیدان بسیار بالا به منظور افزایش قدرت توانایی جنسی شناخته شده است.
عسل سدر اصلی بسیار بهتر از داروهای محرک است زیرا این یک ماده غذایی طبیعی است.

عسل کنار خرید

عسل سدر توانایی جنسی را افزایش می دهد و بدن از مواد مغذی موجود در آن سود می برد وبر خلاف داروهایی که به بیمار قلبی و فشارخون و دیابت آسیب می رساند، عوارض جانبی ندارد.
بسیاری از مردان از مشکل بزرگ توانایی جنسی ضعیف رنج می برند ،که باعث بسیاری از مشکلات زناشویی در زندگی آنها میشود ، اما عسل سدر می تواند مشکل درمان آن را بهبود بخشد، توانایی آلت تناسلی مرد به ایجاد نعوظ ، میل جنسی را افزایش می دهد، بهبود خلق و خو در مردان، کمک به انزال زودرس در مردان ، افزایش تولید هورمون تستوسترون زنانه در زنان و نیازهای جنسی آنها را بسیار کاهش میدهد.

عسل برای قوای جنسی

خرید عسل سدر اصلی

جهت خرید عسل سدر اصلی میتوانید پس از مشاهده مستندات برداشت این عسل در همین سایت و مطالعه مطالب ما ، اگر چنانچه اعتمادی بوجود آمده بود و ایمان داشتید به فعالیت شفاف ما، با شماره های ما تماس گرفته و اقدام به خرید عسل سدر کنید. عسل سدر اصل فصل برداشتش هرساله اواخر مهرماه میباشد . 

خرید عسل کنار

خرید عسل طبیعی از زنبوردار با بهترین کیفیت و عطر و طعم واقعی عسل ، تماس با شماره 09171397085

مطالب مشابه عسل طبیعی

عسل کوهی چیست ؟به چه عسلهایی عسل کوهی گفته میشود؟عناوین فروشگاه عسل کوهی یا عسل کوهی اصل زیاده اما خود عسلش خیر

ادامه مطلب

استفاده از داروهای شیمیایی برای مبارزه با بیماری ها موجب آلودگی عسل طبیعی می شود، که تعدادی از آنها را در زیر عنوان می کنیم

ادامه مطلب

درمان زخم با عسل طبیعی ، درمان زخم بستتر با عسل طبیعی ، درمان زخم های عفونی با استفاده از عسل طبیعی کوهستان

ادامه مطلب

به گزارش بهداشت نیوز: ابو علی سینا فیلسوف و بزرگ‌ترین شخصیت پزشکی ایرانی هزار سال پیش در کتاب قانون خود نسخه‌های زیادی نوشته

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :