مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
فروش عسل کنار
فرووش عسل کنار ویژه آغاز شده ، برای خرید عسل کنار طبیعی و خام با ما تماس بگیرید و در سراسر ایران دریافت کنید

فروش عسل کنار

همزمان با پایان برداشت عسل کنار طبیعی ( عسل السدر الاصلی ) در اواخر مهرماه هرسال ، فروش عسل کنار شرووع میشود ، خیلی از همکاران و دوستان همشهری ما در جنوب استان فارس عسل کُنار برداشت می کنند ، جالب اینجاست همه از کیفیت عسلشان می گویند. که عسل ما کاملا طبیعی است و متفاوت نسبت به دیگر عسل ها!
برخی از همشهریان ما که عده ای از آنها نیز سالها تجربه زنبورداری دارند، هر شهدی که از دهان زنبور عسل خارج شود عسل طبیعی می دانند و برایشان مهم نیست که قبل از کوچ دادن زنبورهای عسل در منطقه درخت کنار و در هنگام مسقرن شدن ، جهت برداشت عسل خالص و اصل زنبور نباید هیچگونه تغذیه کمکی خورده باشد. 
فروش عسل کنار
یک عده ای هم زنبورها را مرتب به آب شکر می بندند و مدت کوتاهی روی گل کنار نگه میدارند ، تا عسل مقداری عطر و طعم کنار را بگیرد و به بهانه بالا بودن ساکارز عسل کنار از آن سو استفده می کنند . دلالان خرید عسل از شهرهای مختلف می آیند برای خرید عسل کنار ، اما آنها که متوجه خالص بودن عسل نمی شوند و اگر بشوند هم برایشان اهمیتی ندارد ، چون آنها صرفا به سود و فروش خود فکر می کند نه خالص بودن عسل کنار .
به همین دلیل است بارها و بارها گفته ام عسل کنار اصل یا هر عسل دیگر طبیعی ار صرفا باید از زنبوردار با وجدان کاری خرید کرد تا مطمئن باشید عسل طبیعی اصل دریافت کرده اید. از بحث فروش عسل کنار خارج نشویم ، پس هر کسی نمی تواند عسل کنار اصل داشته باشد .

خرید عسل کنار

خرید عسل کنار

سایت عسل کوهی این آمادگی را دارد با فروش عسل کنار ویژه به سراسر ایران ( به صورت محدود ) برای عزیزانی که به فکر مصرف این عسل مرغوب هستند قدم کوچکی برداشته باشد . زیراما عسل طبیعی را بدون واسطه و 100درصد طبیعی و اصل تقدیم می کنیم، همین جهت است ک همیشه عسل موجود نداریم.
خرید عسل کنار جنوب

عسل کنار درصورتیکه اصل و مرغوب  باشد در ابتدای برداشت باید کف خامه ای مانندی داشته باشد ، مصرف کنندگان عسل تصویر زیر را با رس بستن یا شکرک زدن عسل طبیعی اشتباه نگیرند. عسل کنار اصل هنگام برداشت و استخراج آن از شان ها ، کف خامه ای بسیار خوشمزه ای از خود تولید می کند و رنگ عسل ارده ای و خامه ای است در اوایل برداشت.
دلیل کف کردن عسل کنار وجود مادده ساپونین در این درخت است ، ساپونین ماده ای است که در زرده تخم مرغ نیز وجود دارد و هنگام هم زدن زرده تخم مرغ کفی از آن حاصل میشود.

دلیل کف کردن عسل کنار


جهت خریدعسل طبیعی کنار مرغوب با شماره 09171397085 تماس بگیرید.  

مطالب مشابه عسل طبیعی

یکی از محصولات زنبور عسل گرده گل می باشد ، که از نظر دارویی و خواص در نوع خود بسیار با ارزش است. گرده گل که همان اسپرم گلها و...

ادامه مطلب

عسل طبیعی فصل بهار بدلیل وجود انواع گل و گیاهان دارویی در منطقه خواص بیشماری دارد. منتظر برداشت عسل بهاری باشید

ادامه مطلب

عسل وحشی جنوب که افراد بومی به آن عسل کوهی می گویند از مرغوب ترین عسل های دنیا است که در جنوب استان فارس ...

ادامه مطلب

می‌خواهید پوستی شفاف داشته باشید؟ نوشیدن آبلیمو و عسل یکی از بهترین راه‌های طبیعی موجود برای داشتن پوستی شفاف است

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :