مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
عسل و سیاه دانه
اگر چه عسل مایه شفاء است ودر قرآن ذکر شده اما چون خوردن آن زیاد ممکن نیست به لحاظ دلزدگی باید آن را با سیاه دانه خورد واین روش از بین برنده هردردی است بجز مرگ

عسل و سیاه دانه

خواص عسل و سیاه دانه را ممکن است بارها شنیده یا خوانده باشید.در سایت عسل کوهی و در این مطلب به صورت مختصر راجع به خواص معجزه آسای عسل و سیاهدانه خواهیم نوشت. بوته گیاه سیاه دانه (nigella Sativa )  در ایران کم و بیش در اراک و اصفهان می روید ( البته با توجه به خشکسالی های اخیر کمتر شده است ). سیاه دانه مزه ای تلخ و ادویه ای دارد. از خواص دانه های سیاه دانه قاعده آور،ضدکرم،ضدباکتری،مسهل و زیاد کننده ترشحات شیر است.

خواص سیاه دانه و عسل

از امامان و معصومین ما، تا فیلسوفان و اطباء نامی جهان ، همگان بر مصرف و خواص عسل و سیاه دانه تاکید داشته اند.

عن فیه الرضا: ان حبه السوداء شفاء من کل داء الا السام، علیکم بالعسل و حبه السوداء.
ترجمه: از امام رضا علیه السلام روایت شده: همانا سیاهدانه از هر بیماری شفاست به جز مرگ و بر شما باد به مصرف عسل و سیاهدانه. 
این حدیث از پیامبر هم نقل شده ودر صحیح بخاری هم آمده با کلی تفسیر وتوضیح که اگر چه عسل مایه شفاء است ودر قرآن ذکر شده اما چون خوردن آن زیاد ممکن نیست به لحاظ دلزدگی باید آن را با سیاه دانه خورد واین روش از بین برنده هردردی است بجز مرگ.

مطالب مشابه عسل طبیعی

چگونه عسل طبیعی را تشخیص دهیم ؟ از کجا بفهمیم عسل طبیعی است ؟ ملاک انتخاب و خرید عسل طبیعی چیست ؟

ادامه مطلب

بهترین عسل در ایران کشوری که انواع عسل طبیعی در آن برداشت میشود، بهترین مارک عسل در ایران و بهترین عسل موجود در بازار چیست؟

ادامه مطلب

درمان زخم معده با عسل ، بهترین راه درمان زخم معده با عسل وحشی مومدار است ، عسل برای زخم معده بسیار نافع است،زخم معده و عسل

ادامه مطلب

بره موم Propolis زنبور عسل یکی از مهم ترین مواد تولید زنبورها می باشد ، خواص بره موم برای بیماران سرطانی بسیار مفید است

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :