مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
خرید گرده گل
گرده گل زنبور عسل از مهمترین محصولات زنبورها میباشد ، برای خرید گرده گل مرغوب از انواع گل ها و گیاهان دارویی تماس بگیرید

خرید گرده گل

جهت خرید گرده گل تازه از زنبورستان برادران معصومی قشقایی بابرداشت مرغوبترین گرده گل از طبیعت بکر و تمیز رشته کوههای زاگرس جنوبی ابتدا با مدیریت مجموعه تماس بگیرید و در صورت موجود بهترین گرده گل ایرانی از انواع گیاهان و گل های دارویی منطقه را خریداری کنید. گرده گل چیست ؟ در تعریفی  ساده گرده گل همان دانه های رنگارنگ روی گیاهان هستند که بدلیل غنی و کامل بودن از لحاظ غذایی وظیفه بارور کردن گیاه را دارند و گرده گل که در واقع  اسپرم گیاهی محسوب میشود به علت داشتن ویتامینها و هورمونهای با ارزش یک ماده غذایی و یک داروی بسیار عالی شناخته شده است که ارزش غذایی و خواص درمانی ان را نباید فراموش کرد.

گرده گل تازه
در تعریفی دقیق تر دانه‌های گرده کوچک هستند، سلولهای جنسی نر کیسه‌های گرده در گیاهان پر گل تشکیل می‌شوند و در داخل شیپور گل که غالباً در گل‌ها طویل هستند، رشد می‌کنند. رشد به داخل کیسه جنین در تخمدان گل ادامه می‌یابد، در داخل آن یک سلول تخمک با اسپرم (نطفه) ترکیب شده و سپس بارور می‌شود و بالاخره لقاح تکمیل می‌گردد.

بهترین نوع گرده گل

تا آنجا که به شکل ظاهر غذایی و معجزه آسای گرده مربوط می‌شود، تنوع گرده باید دوباره مورد تاکید قرار گیرد و به این حقیقت توجه داشت که بعضی از نمونه‌های گرده (از قبیل گرده کاج و صنوبر و اکالیپتوس‌ها) خاصیت غذایی کمتری دارند. حتی برای رشد لاروهای زنبورعسل، در یک جمع‌بندی متوسط پروتئین، چربی، مواد معدنی و ویتامین محتوی گرده را با دیگر غذاهای اصلی مقایسه کردند.

خرید گرده گل های زنبورعسل
اگر گرده براساس وزن یا ظرفیت کالری غذاهایی مثل گوشت گاو، جوجه سرخ کرده، لوبیای پخته، نان گندم، سیب، کلم خام و گوجه فرنگی مورد مقایسه قرار گیرد از نظر مواد مغذی غنی‌تر بوده و در مقایسه با پروتئین و مواد معدنی نسبت به گوشت گاو و لوبیا بالاتر بوده و بطور متوسط گرده حاوی بیش از 10 برابر ویتامین و ریبوفلاوین و چندین برابر نیاسین می‌باشد. گرده معمولاً در مقادیر کم جهت تامین نیازهای روزانه ویتامین‌ها، پروتئین‌ها، مواد معدنی مصرف می‌شود و می توان ار آن به عنوان یک منبع غذایی مکمل استفاده نمود.

فروش گرده گل زنبورعسل

در اوایل فصل بهار که مملو از انواع گلها و گیاهان دارویی است ، تله گرده گیر را ورودی دریچه پرواز کندوی زنبور عسل قرار میدهیم. زنبورهای عسل که به پاهایشان گرده گل ذخیره کرده اند برمیگردن به کندو، اما هنگام ورود به داخل کندو ، گرده به تله گیر میکند و در مخزن آن انباشت میشود. برداشت گرده گل از اوایل بهار تا اواخر مرداد ماه ادامه دارد. فروش گرده گل نیز بستگی به مقدار موجودی و وضعیت بازار دارد . لذا برای خرید گرده گل و اطلاع از موجودی آن با ما تماس بگیرید.

گرده گل طبیعی

 

برای خرید گرده گل مرغوب و تازه ایرانی از زنبورستان برادران معصومی قشقایی با شماره 09171397085 تماس بگیرید.

مطالب مشابه عسل طبیعی

هرچند مصرف عسل با موم توصیه نمی شود اما عده ای عسل طبیعی با موم دوست دارند ، خرید عسل طبیعی با موم سالم و پاک

ادامه مطلب

عسل که توسط کیمیاگری به نام زنبور تولید می‌شود مجموعه‌ای از شهدگل‌ها، صمغ و گرده‌ی گل است که به حفظ رطوبت و مبارزه با پیری و ...

ادامه مطلب

عسل طبیعی از کجا بخریم که مطمئن باشیم ارگانیک و حرارت ندیده است ؟برای تهيه عسل طبيعی چکار کنيم ؟ عسل طبیعی را از کجا بخریم ؟

ادامه مطلب

دیاستاز در عسل چیست و چرا نباید عسل های حرارت دیده و بازاری را مصرف کرد ؟ آیا از خطرات عسل های حرارت دیده آگاهید ؟

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :