مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
راههای شناخت عسل طبیعی
راههای شناخت عسل طبیعی چیست ؟ نحوه شناختن عسل طبیعی و آیا آزمایش عسل روش درستی برای شناخت عسل طبیعی است ؟

راههای شناخت عسل طبیعی

حتما بارها این سوال در ذهن شما شکل گرفته است که راههای شناخت عسل طبیعی چیست و به احتمال بسیار زیاد، در سایتها و منابع مختلف راههای گوناگونی به شما پبشنهاد شده است تا عسل طبیعی را از عسل غیرطبیعی تشخیص دهید.
با ادای احترام به همه نویسندگان و مطرح کنندگان این روشها، کلیه راههای شناخت عسل طبیعی از عسل غیرطبیعی را بجز دو روش زیر رد کرده و به شما نیز توصیه می کنیم به دیگر روشها اعتماد نکنید.
روش اول آنالیز یا آزمایش عسل در آزمایشگاه مواد غذایی می باشد. کافیست چندتا از پارامترهای مهم مثل نسبت "فروکتوز به گلوکز" را تست کنید و چنانچه مقدار آن بالاتر از 0.9 بود، عسل طبیعی در اختیار دارید. یا آزمون های دیاستاز عسل ، آزمون ساکارز عسل ، آزمون hmf  را حتما آنالیز کنید.
روش دوم و بسیار باصرفه تر خرید مستقیم عسل در ابتدا از شخص زنبوردار است ، زنبورداری که حدودا شناخت کاملی نسبت به کار و وجدان و صداقت او دارید ، و یا خرید عسل طبیعی از فروشندگان معتبر است هر چند امروزه فروشنده معتبر بسیار بسیار کم است. پس برای شناخت عسل طبیعی و خرید عسل طبیعی اصل  یا از زنبوردار متخصص و متعهدی خرید کنید یا از فروشنده با وجدان کاری و حتما پس از خرید جهت اعتماد همیشگی به آن شخص عسل را در آزمایشگاه پیشرفته مواد غذایی آنالیز کنید.
راههای شناخت عسل طبیعی

قطعا عده ای از خوانندگان و شاید فروشندگان با خواندن این مطلب به ما خرده می گیرند، اما وظیفه ما بیان واقعیت است. متاسفانه بیش از 90 درصد عسلهای موجوددر بازار طبیعی نیست. بسیاری از آنها عسل تغذیه ای و برخی نیز عسل صنعتی و تقلبی می باشد.
جهت روشن تر  شدن مطلب  مقاله عسل طبیعی را چگونه بشناسیم ؟ را از طریق این لینک در همین سایت بخوانید.

نحوه شناخت عسل طبیعی

راههای شناختن عسل طبیعی

مطالب مشابه عسل طبیعی

بره موم اصل از فراورده های جنبی زنبور عسل است که زنبورها آن را از ترکیب صمغ های جمع آوری شده از گیاهان،موم ...

ادامه مطلب

خواص عسل کنار طبیعی ، عسل کنار چه خواصی دارد ؟ خواص عسل کنار یا سدر عربی در بین شیخ نشینان و ورزشکاران اماراتی بسیار ارزشمند ...

ادامه مطلب

نخستین جشن روز جهانی زنبورعسل در جهان، با هدف آگاهی رسانی اهمیت زنبورعسل و صنعت زنبورداری، در ایران برگزار شد

ادامه مطلب

بهترین عسل در ایران کشوری که انواع عسل طبیعی در آن برداشت میشود، بهترین مارک عسل در ایران و بهترین عسل موجود در بازار چیست؟

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :