مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
بره موم چیست ؟
بره موم Propolis زنبور عسل یکی از مهم ترین مواد تولید زنبورها می باشد ، خواص بره موم برای بیماران سرطانی بسیار مفید است

بره موم چیست؟

بره موم Propolis زنبور عسل یکی از مهم ترین مواد تولید زنبورها می باشد ، خواص بره موم برای بیماران سرطانی بسیار مفید است و به مصرف آن تاکید شده است . زیرا بره موم حاوی موادی است که با سلول های سرطانی مبارزه می کند. در هر کلنی معدودی از کارگران بخصوص در هوای گرم به جمع آوری بره موم اشتغال دارند. بره موم یک نوع رزین چسب مانند است که به وسیله بعضی از گیاهان ترشح می شود. وقتی زنبور عسل آن را پیدا کرد با آرواره های خود از گیاه جدا می کند، با پاهای جلویی آن را ورزش می دهد یعنی خمیر می کند و به قسمت سبد گرده روی پاهای عقبی منتقل می نماید. تمام این عملیات ممکن است ۱۵ تا ۶۰ دقیقه طول بکشد.
بره موم چیست ؟

وقتی زنبور به کندو برگشت، زنبوران دیگر بره موم را از پای او برمی دارند و با آرواره های خود ورزش می دهند و گاهی با مقداری موم مخلوط می کنند. بعد این ماده به محلی که مورد نیاز است منتقل می گردد و در صورتی که احتیاج فوری به آن نباشد به ذخیره موجود در کندو اضافه می شود.

درصد زنبورانی که بره موم جمع آوری می کنند خیلی کم است، اما هنگامی که یک زنبور به منبع بره موم دست یافت و یا شروع به جمع آوری آن کرد، برای مدت طولانی به این عمل اشتغال می ورزد. در بین کلنی های مختلف زنبور عسل از نظر مقدار بره مومی که جمع آوری می کنند تفاوت بسیار وجود دارد. زنبور عسل نژاد قفقازی از نظر جمع آوری بره موم شهرت بسیار دارد.

خواص بره موم برای معده

خرید بره موم 

برای خرید بره موم زنبور عسل با 09171397085 تماس بگیرید . 

مطالب مشابه عسل طبیعی

خواص عسل وحشی چیست ؟ مهم ترین خواص عسل وحشی را در این مقاله می نویسم ، خواص عسل وحشی برای پوست

ادامه مطلب

ارائه برگه آنالیز عسل به همراه محصول ممکن است مربوط به همان عسل طبیعی نباشد و به خریداران عسل طبیعی و مصرف کنندگان عسل توصیه ...

ادامه مطلب

خرید بره موم عسل ، خرید بره موم طبیعی ، بره موم اصل را کاملا تمیز و سالم از سایت عسل کوهی بخواهید ،خرید بره موم در تهران و شی...

ادامه مطلب

پنج خواص عسل وحشی ، مهمترین خواص عسل وحشی کوهستان ، آشنایی با 5 خاصیت عسل وحشی ، خاصیت عسل وحشی

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *  

پست الکترونیک : *  

نظرات :