مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
آشنایی با 5 خواص عسل وحشی
پنج خواص عسل وحشی ، مهمترین خواص عسل وحشی کوهستان ، آشنایی با 5 خاصیت عسل وحشی ، خاصیت عسل وحشی

خواص عسل وحشی کوهستان

پنج خواص مهم عسل وحشی کوهستان را در این مطلب می نویسیم ، ناگفته نماند عسل طبیعی دارای خواص بیشمار مهمی است،
و خواص عسل طبیعی یا خاصیت عسل وحشی بر هیچ کسی پوشیده نمیباشد. از پزشکان طب سنتی تا طب نوین همه بر خرید عسل طبیعی و مصرف آن تاکید دارند . زیرا خواص عسل طبیعی برای بدن انسان ثابت شده است و بدن را در برابر بیماری های مختلف بیمه میکند. راجع به خواص عسل وحشی کوهستان یا عسل طبیعی اگر بخواهم مهمترین آنرا بگویم ، طبق کلام خداوند در قرآن کریم " فیه شفا للناس " مگر مهمتر این این هم وجود دارد ؟! پس بر شما باد خرید عسل طبیعی اصل و مصرف آن برای سلامتی خودتان.

خواص عسل وحشی کوهستان

آشنایی با 5 خواص عسل وحشی

به جرات میتوان اولین و مهمترین خواص عسل وحشی را باز کردن عروق قلبی دانست، بهترین داروی طبیعی و راه درمان باز کردن عروق قلبی ، مصرف عسل وحشی همراه با سقیز خام است.  قبلا در این مورد نوشته ام و راهنمای نحوه تهیه و مصرف آن را هم کامل شرح داده ام . برای مطالعه کامل در مورد خواص عسل وحشی کوهستان برای باز شدن عروق کرونری قلب میتوانید از طریق این لینک مشاهده و مطالعه کنید.

خواص مهم دیگر عسل وحشی ، درمان بیماری های گوارشی است . اگر سالهاست زخم معده دارید و از دست قرص و داروهای شیمیایی کلافه شده اید ، عسل وحشی کوهستان را با موم به مدت 1 ماه مصرف کنید.
دومین خواص عسل وحشی کوهستان درمان کامل زخم معده و زخم روده است . بجای استفاده از شربت ها و قرص های شیمیایی معده که عوارض جبران ناپذیری هم برای بدن انسان خواهد داشت ، عسل کوهی وحشی را به مدت 1 ماه هر روز 2 قاشق غذا خوری با موم مصرف کنید تا نتیجه آن را ببینید.

درمان عفونت های زنانه با عسل

درمان عفونت های زنانه با عسل

سومین خواص عسل وحشی کوهستان درمان عفونت های زنانه بصورت استعمال خارجی یا تزریق داخل واژن است. بهترین مرحم برای درمان عفونت واژن استعمال عسل وحشی کوهستان است ، خانمهای بسیاری با این روش به بهبودی کامل رسیده اند.

چهارمین خواص مهم عسل وحشی درمان کم خونی است . افرادی که دچار کم خونی هستند ، روزانه 1 الی 2 قاشق غذا خوری عسل وحشی مصرف کنند ، یکی از بهترین روش های درمان کم خونی با عسل طبیعی است.

خواص مصرف گردو و عسل طبیععی

پنجمین خواص عسل وحشی کوهستان افزایش حافظه و تمرکز است . دانش آموزان یا افرادی که بواسطه شغلشان نیاز به تمرکز بالایی دارند عسل وحشی را در برنامه صبحانه روزانه خود قرار دهند. مصرف عسل وحشی همراه با گردو یکی از بهترین مواد طبیعی برای افزایش حافظه و تمرکز میباشد. خوردن عسل با گردو برای تقویت حافظه ، بینایی ، پوست و موم بسیار مفید است .

جهت خرید عسل وحشی یا خرید بهترین عسل طبیعی با شماره 09171397085 تماس بگیرید.

مطالب مشابه عسل طبیعی

عسل تقلبی چیست ؟ عسل تقلبی با موم را چگونه تشخیص دهیم ؟ فرق عسل تقلبی و اصلی و عسل وحشی تقلبی

ادامه مطلب

یکی از محصولات زنبور عسل گرده گل می باشد ، که از نظر دارویی و خواص در نوع خود بسیار با ارزش است. گرده گل که همان اسپرم گلها و...

ادامه مطلب

خرید عسل کوهی بهترین عسل طبیعی در ایران ، مشاهده تصاویر عسل کوهی و مطالعه خواص عسل کوهی این مطلب را از دست ندهید

ادامه مطلب

خواص گرده گل برای پوست در طب سنتی ، آیا گرده گل برای پروستات مفید است ؟ خرید گرده گل ایرانی اصل مرغوبترین گرده گل ایرانی

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :