مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
عسل وحشی چیست؟
عسل وحشی جنوب که افراد بومی به آن عسل کوهی می گویند از مرغوب ترین عسل های دنیا است که در جنوب استان فارس ...

عسل وحشی چیست ؟

عسل وحشی جنوب که افراد بومی به آن عسل کوهی می گویند از مرغوب ترین عسل های دنیا است که در جنوب فارس به صورت محدود وجود دارد . عسل وحشی کیفیت بسیار مرغوبی دارد که قابل قیاس با بهترین عسل های طبیعی و ارگانیک زنبور پرورشی نیست . دوستان ما خودمان زنبورداریم و منکر عسل طبیعی خالص از زنبورداری پرورشی نیستیم . اما اینجا تفاوت وجود دارد و این کجا و آن کجا...

عسل وحشی چیست ؟

خرید عسل وحشی

 زنبور عسل وحشی ، نوعی از زنبورهای ریز عسل هستند که نژاد آنها با زنبور پرورشی فرق دارد و در بلندای درختان ، شکاف صخره ها در کوهستان اقدام به ساختن کُلُنی می کنند و در قرآن کریم سوره نحل آیات شریفه 68 و 69 صراحتا به این نوع عسل اشاره شده است.

عسل وحشی طبیعی حتی زنبور آن با زنبور عسل پرورشی فرق دارد. همانند فرق بین کبک و مرغ . گوشت کبک کجا و گوشت مرغ کجا ! حتی اگر مرغ محلی ارگانیک باشد باز تفاوت دارد. خیلی از سایت ها و کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی ادعای داشتن و فروش عسل وحشی می کنند ، اما  حدود 95درصدشان دروغ می گویند و عکس های عسل وحشی که در اختیار دارند  کپی برداری از کشورهای عربی یا همین ایران و کپی برداری از تصاویر قدیمی ما است. پس فریب نخورید هر گردی گردو نیست ..
قبل از هر خرید ابتدا تحقیق و مشاوره رایگان خرید عسل طبیعی دریافت کنید از ما، تا به دام سودجویان نیفتید.

عسل وحشی خرید

فروش عسل وحشی

زنبورهای عسل وحشی کوهستان هیچ نیازی به مراقبت از آنها نیست بر عکس زنبور پرورشی ، و انسان ها هیچ نقشی در تولید و نگهداری از زنبور عسل وحشی کوهستان ندارد جز در برداشت عسل وحشی و تعیین قیمت عسل وحشی که آن هم بر حسب سختی کار و پیدا کردن عسل وحشی از مناطق صعب العبور است که بازی با جانمان است.

 البته این نکته را هم بگم که یه عده افراد بی وجدان کاری و سودجو این عسل ها را خراب یا قاطی می کنند با عسل های معمولی و بعضا با قیمت پایینتر و حتی قیمت بیشتر می فروشند . افرادی که تا الان یک بار هم به کوهستان نرفتند و جرات قدم زدن در کوه را ندارند ادعای داشتن عسل وحشی دارند. لذا خود مصرف کننده باید هوشیار باشه تا فریب این دلالان بازار عسل وحشی را نخوره.

مستندات برداشت عسل وحشی کوهی ما از سالهای دور ( از سال های 78 ) تا به امروز موجود است و هر ساله به صورت بسیار محدود عسل وحشی کوهستان جستجو و برداشت می کنیم . جهت خرید عسل وحشی یا اطلاع از خواص عسل وحشی و مشاوره رایگان در مورد فروش عسل وحشی با ما تماس بگیرید.

فروش عسل وحشی

خرید عسل طبیعی

 مرغوبترین عسل های طبیعی را بدون واسطه از ما بخواهید  09171397085 

مطالب مشابه عسل طبیعی

عسل طبیعی فصل بهار بدلیل وجود انواع گل و گیاهان دارویی در منطقه خواص بیشماری دارد. منتظر برداشت عسل بهاری باشید

ادامه مطلب

اگر به فکر خرید عسل ارگانیک هستید، ابتدا باید در ذهن خودتان به مسائل مهمی فکر کنید، که معنای ارگانیک چیست؟

ادامه مطلب

عسل مانوکا چیست ؟ عسل مانوکا در ایران وجود دارد آیا ؟ فروش عسل مانوکا و قیمت عسل مانوکا در ایران ! و فروش عسل مانوکا در تهران

ادامه مطلب

بهترین عسل در ایران کشوری که انواع عسل طبیعی در آن برداشت میشود، بهترین مارک عسل در ایران و بهترین عسل موجود در بازار چیست؟

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :