مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
خرید عسل ارگانیک
اگر به فکر خرید عسل ارگانیک هستید، ابتدا باید در ذهن خودتان به مسائل مهمی فکر کنید، که معنای ارگانیک چیست؟

خرید عسل ارگانیک

اگر به فکر خرید عسل ارگانیک هستید، ابتدا باید در ذهن خودتان به مسائل مهمی فکر کنید، که معنای ارگانیک چیست؟ و آیا اصولا عسل ارگانیک اصل در ایران وجود دارد؟ در چه مکان هایی در ایران عسل طبیعی ارگانیک برداشت می شود.

عسل ارگانیک یعنی اینکه زنبورستان در مکانی مستقر باشه که بدور از هرگونه آلایندگی،مزارع،شهر و کارخانه ها باشه . عسل ارگانیک طبیعی صرفا این نیست که شما بری از دلال ها یا هر زنبورداری عسل بخری و بعد هم روش مجوز ارگانیک و لیبل بچسبونی و مردم خدازده را فریب بدی . 

عسل ارگانیک فروش

فروش عسل ارگانیک

عسل ارگانیک تعریفش این نیست که شما فکر کنی زرنگی کردی و با دروغ به مردمی که عقلشون در چشمشونه عسل معمولیت را با بسته بندی شکیل بفروشی. اونوقت چطور راحت میتونی اون پولها را بخوری ؟ حالا تونستی 100 نفر تا 1 میلیون نفر را به این طریق فریب داد آخر به کجا ؟؟

خرید عسل ارگانیک در تهران
و اما شما هموطنی که برای خرید عسل ارگانیک پناه آوردی به اینترنت و گوگل ، قرار نیست حرف یا نوشته هر فروشنده ای را باور کنید . اگه زنبورداری یا فروشنده ای ادعای فروش عسل ارگانیک داشت این حق شما مصرف کننده و خریدار عسل طبیعی ارگانیک است که برید زنبورستانش و مکان مستقر شدن کندوهاش را ، حده اقل یکبار به صورت سرزده ببینی . 

تصویر زیر عسل وحشی با موم ، که کاملا ارگانیک و دارویی است را مشاهده میکنید . این عسل بسیار محدود است .

خرید عسل ارگانیک

عسل ارگانیک یکی از منحصر به فرد ترین نوع عسل های طبیعی است که زنبور عسل از انواع گیاهان و گل های دارویی موجود در ارتفاعات کوهستانی که بدون هیچ گونه عامل آلوده کننده مانند دود خودروها، کارخانه ها ، بدون وجود ریزگردها  و دود پالایشگاهها در منطقه، انواع آلاینده ها و سموم مورد استفاده کشاورزان و باغداران که جهت مزارع و باغات خود استفاده کرده و اکثرا به منابع آبهای جاری نفوذ می کنند و در نتیجه زنبورهای عسل از آن استفاده کرده و به کندو انتقال می دهند، تولید می شود و در نتیجه عسل ارگانیک عاری از هرگونه آلودگی زیست محیطی است.

طبیعت ارگانیک

زنبورستان مستقر شده در طبیعت بکر جنوب فارس 

قیمت عسل ارگانیک

 این نوع عسل خوشبختانه با توجه به عدم حضور کارخانه ها در ارتفاعات کوهستانی ایران در حد قابل ملاحظه ای توليد می شود. پس فراموش نکنیم برای خرید عسل ارگانیک باید به نکات بسیار مهمی توجه کرد از منطقه قرار دادن زنبورها تا آب و هوای آن منطقه در ارگانیک بودن عسل بسیار دخیل هستند.

خرید عسل طبیعی ارگانیک

در تصویر زیر کلنی زنبورهای عسل وحشی را مشاهده میکنید که کاملا نوع زنبور آنها و تشکیل کلنی شان با زنبورهای عسل پرورشی فرق دارد .

خرید عسل وحشی ارگانیک

برای خرید عسل ارگانیک خام با مستندات کامل زنبورستان با 09171397085 تماس بگیرید. عسل طبیعی را بدون واسطه از ما بخواهید. ارسال فوری عسل ارگانیک طبیعی به سراسر ایران اسلامی 

 

مطالب مشابه عسل طبیعی

شکرک زدن ، رس کردن ، ته نشين شدن ، دانه دانه شدن ، سفت شدن ، جامد شدن عسل همگی یک معنی می دهند

ادامه مطلب

بهترین مارک عسل در ایران ، بهترین عسل ایران کجاست ؟ خرید بهترین عسل طبیعی ، گرانترین عسل ایران

ادامه مطلب

بزودی فصل برداشت عسل کنار جنوب آغاز میشود ، و فروش عسل کنار تازه برداشت شده هرساله از اواخر مهرماه شروع می شود.

ادامه مطلب

خواص عسل وحشی چیست ؟ مهم ترین خواص عسل وحشی را در این مقاله می نویسم ، خواص عسل وحشی برای پوست

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :