مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
خرید عسل وحشی
خرید عسل وحشی ، عزیزانی که قصد خرید عسل وحشی در تهران دارند با ما تماس بگیرند و بهترین عسل ایران را بدون واسطه از ما بخواهند

خرید عسل وحشی

عزیزانی که قصد خرید عسل وحشی در تهران دارند ، یا دیگر شهرهای کشورمان کافیست یک تماس با ما بگیرند و در صورت موجود بودن عسل وحشی آن را در سراسر ایران از ما بخواهند. البته عسل وحشی بسیار محدود است.

زمان برداشت عسل وحشی به صورت اصولی از اواخر مهرماه است . اما متاسفانه به دلیل فرهنگ بسیار بدی که در تمام نقاط کشور ما بوجود آمده و هیچگونه اطلاع رسانی و نظارتی وجود ندارد مردم بسیار زودتر از فصل مقرر برداشت عسل وحشی به کوهها و دشت ها هجوم می برند و با برداشت غیر حرفه ای و غیر اصولی عسل وحشی نسل این زنبوران ریز را نابود می کنند.
خرید عسل وحشی

هیچ نظارتی از سوی محیط زیست ، صورت نمیگیرد و متاسفانه از کودک تا پیرمرد ، از معلم تا کارمند همه راهی کوه و دشت می شوند تا عسل وحشی برداشت کنند و به فروش برسانند . و صد متاسفانه خریداران ، این عسل ها را به کشور امارات می برند و در آنجا به قیمت عسل وحشی بیش از 1500 درهم برای 1 کیلو عسل به فروش می رسانند.
چرا مردم ایران لایق این محصول دارویی ارگانیک نباشد ؟ اما با برداشت زودهنگام عسل وحشی ، عسل نارس را برداشت می کنند که عسل نارس خواص کامل عسل را هرگز ندارد.

خرید عسل وحشی در تهران

گروه جستجوی عسل وحشی هر ساله از اواسط و اواخر مهرماه با توکل بر خدا راهی دشت و صخره های کوهها می شوند تا روزی خود را در این مکان ها به دست آورند ، و دقیقا همان چیزی را تقدیم میکنند که در کوه و بلندای درختان برداشت کرده اند.
خرید عسل وحشی در تهران
لذا برای خرید عسل وحشی در تهران یا سایر شهرهای کشورمان می توانید با 09171397085 تماس بگیرید و در صورت موجود بودن عسل وحشی آن را به هر نقطه و مکانی که بخواهید ارسال می کنیم.

مطالب مشابه عسل طبیعی

استفاده از عسل طبیعی برای پوست و ماسک عسل همواره در طب سنتی و نوین مورد توصیه اطبا بوده و هست...

ادامه مطلب

برای خرید بره موم اصل با ما تماس بگیرند ، بره موم اصل همانگونه که از زنبورستان برداشت میکنیم تقدیم میشود

ادامه مطلب

عسل کنار اصل دارای عطر و طعم بسیار ویژه ای است ، افرادی که قصد دارند عسل کنار خرید کنند با ما تماس بگیرند

ادامه مطلب

ارائه برگه آنالیز عسل به همراه محصول ممکن است مربوط به همان عسل طبیعی نباشد و به خریداران عسل طبیعی و مصرف کنندگان عسل توصیه ...

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :