مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
خرید عسل کوهی
خرید عسل کوهی بهترین عسل طبیعی در ایران ، مشاهده تصاویر عسل کوهی و مطالعه خواص عسل کوهی این مطلب را از دست ندهید

خرید عسل کوهی

خرید عسل کوهی اصل از سایت Asalkuhi ،  جزء کمیابترین عسل های طبیعی و دارویی ایران است . اما جالب اینجاست بدلیل اسم عام هر دو واژه عسل و کوهی ، هر وبسایت فروش عسل و هرشخصی که لب جاده یا در کوچه و خیابان به صورت دستفروش عسل میفروشد ، عنوان عسل کوهی را برای فروش محصول خود بکار میبرد! و مردم هم فکر میکنند عسل طبیعی کوهی خرید کرده اند.

خرید عسل کوهی در تهران

عسل کوهی چیست ؟

عسل کوهی به عسلی گفته میشود که زنبورهای ریز وحشی در جنوب ایران و بسیار محدود درون شکاف صخره ها ،بلندای درختان درون غارهای کوچک در کوهستان و داخل چاههای عمیق قنات قدیمی  ، اقدام به تشکیل کُلُنی و ساختن عسل میکند.
موجودی عسل کوهی بسیارکم است . عسل کوهی اصل چیزی نیست که شما در شمال یا آستارا و ماسوله و تبریز و اردبیل و کردستان و هورامانات و ... لب جاده یا در روستاهای این شهرها بخواهید خرید کنید.

عسل کوهی فصل برداشت معینی دارد ، برداشت اصولی دارد ، زنبورهای عسل کوهی تحت هیچ عنوان نمی توانند در مناطق سردسیری و این مکانهایی که نام بردم ، زیست کنند ، پس هرگز بدنبال این عسل در هر جایی نباشید.

فروش عسل کوهی طبیعی

تصویر زیر همان کُلُنی بالایی پس از پرواز دادن زنبورها میباشد . ( صداقت و کیفیت تفاوت ماست )

عسل کوهی طبیعی در تهران

خرید عسل کوهی طبیعی

جهت خرید عسل کوهی میتوانید ابتدا تماس بگیرید تا مطمئن شوید اصلا موجود است یا خیر ، همانطور که عرض کردم عسل کوهی اصل بسیار کمیاب است ، در صورت موجود بودن این عسل را به سراسر ایران ارسال میکنیم.
خواص عسل کوهی در درمان و پیشگیری از بیماریهای بسیاری استفاده میشود ، کارشناسان طب سنتی بر مصرف عسل کوهی طبیعی بسیار تاکید میکنند.

مقداری از عسل کوهی را هر روز صبح ناشتا ، در یک فنجان آب ولرم مخلوط کرده و مصرف کنید . اینکار باعث افزایش هموگلوبین های خون شده و مانع کم خونی میشود. مصرف روزانه عسل کوهی طبیعی مشکلاتی همانند تنگی نفس و خلط بیش از حد گلو را برطرف میکند.

در خرید عسل دقت کنید... ( سایت AsalKuhi  بهترین عسل دارویی ایران را به صورت محدود برای شما به ارمغان می اورد از دل کوهستان و دشت های زاگرس جنوبی . برای خرید عسل کوهی با شماره 09171397085 تماس بگیرید.

 

مطالب مشابه عسل طبیعی

خواص گرده گل برای پوست در طب سنتی ، آیا گرده گل برای پروستات مفید است ؟ خرید گرده گل ایرانی اصل مرغوبترین گرده گل ایرانی

ادامه مطلب

خرید عسل طبیعی در تهران یا فروشگاه عسل طبیعی در تهران!یافتن عسل طبیعی در تهران کار بس دشوار یا شاید دست نیافتنی باشد.چرا؟

ادامه مطلب

عسل سرپولک یا موم سرپولک چیست ؟ خواص عسل سرپولک یا سرچنگالی که در بین زنبوردارن معروف است، عسلی بسیار خوشمزه و خاص است

ادامه مطلب

ارائه برگه آنالیز عسل به همراه محصول ممکن است مربوط به همان عسل طبیعی نباشد و به خریداران عسل طبیعی و مصرف کنندگان عسل توصیه ...

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :