مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
عسل کوهی وحشی
عسل کوهی وحشی به عسل هایی گفته می شود که زنبور آن درون شکاف صخره ها یا بلندی درختان و درون چاه های عمیق قنات است

عسل وحشی کوهستان

عسل کوهی وحشی به عسل هایی اطلاق می شود که زنبورعسل آن را در داخل کندوهای دست ساز انسان یا کندوهای سبدی تولید نکرده است . بلکه عسل کوهی وحشی به همراه موم طبیعی آن بر روی شاخه درختان یا شکاف سنگها و صخره ها تولید شده است. قیمت عسل وحشی بنا بر سختی برداشت آن و تورم بازار بستگی دارد. زنبورهایی که این نوع عسل را تولید می کنند به زنبور عسل وحشی ( زنبور فلورا) معروف هستند و بسته به منطقه جغرافیایی نژادهای مختلف و ظاهر متفاوتی دارند. به عنوان مثال برخی زنبورهای وحشی در کشور ما بسیار کوچکتر از زنبور عسل معمولی هستند و در برخی مناطق آفریقایی اندازه زنبورهای وحشی به چند برابر یک زنبور عسل می رسد.

عسل کوهی وحشی

خواص عسل کوهی

چنانچه عسل کوهی وحشی مرغوب به دست شما رسید از مصرف آن دریغ نکنید که به راستی شفای بیماری ها در آن نهفته است و دارای خواص بیشماری است. در صورتیکه تصمیم به خرید عسل کوهی وحشی گرفتید، حتما مستندات برداشت آن را از فروشنده بخواهید.
در مطالب بعدی به مزایای عسل وحشی نسبت به عسل کندو اشاره می کنیم. عسل کوهی وحشی طرفداران زیادی دارد و خوهان آن زیاد است منتها بسیار محدود است . عسل کوهی وحشی برای مادران و هم مصرف کودکان بسیار مفید می باشد . یکی از مهمترین خواص عسل کوهی وحشی ازدیاد شیر مادرانی است که خداوند بزرگ به آنان نعمت داشتن فرزند عطا کرده است . 

مصرف عسل کوهی وحشی برای بیماران شیمی درمانی

بیمارانی که دوران شیمی درمانی را پشت سر می گذارند به شدت نیازمند تقویت و کسب انرژی هستند . عسل کوهی وحشی از قدیم به عنوان محصولات انرژی زا طبیعی مطرح بوده اند و بیماران سرطانی چنانچه در دوران شیمی درمانی ، قبل و بعد از آن از عسل کوهی اصل استفاده کنند ، راحت تر می توانند این دوران را پشت سر بگذراند.
فروش عسل کوهی

عسل کوهی وحشی

عسل کوهی وحشی بسیار کمیاب است و سایت ها و افراد سودجوی بسیاری ادعای داشتن این عسل را دارند که صرفا هدفشان کسب سود و تجارت بوده و هرگز به فکر حقوق بیماران و مردم نیازمند به مصرف دارویی عسل کوهی وحشی نیستند. لذا قبل از خرید هرگونه عسل ابتدا تحقیق کافی در مورد فروشنده و آن عسل داشته باشید تا مورد سوء استفاده دلالان قرار نگیرید.

با مصرف عسل طبیعی، سلامتی را به خانواده های خود هدیه دهیم. برای خرید عسل کوهی وحشی با شماره 09171397085 تماس بگیرید.

عسل وحشی

مطالب مشابه عسل طبیعی

می‌خواهید پوستی شفاف داشته باشید؟ نوشیدن آبلیمو و عسل یکی از بهترین راه‌های طبیعی موجود برای داشتن پوستی شفاف است

ادامه مطلب

عسل وحشی جنوب که افراد بومی به آن عسل کوهی می گویند از مرغوب ترین عسل های دنیا است که در جنوب استان فارس ...

ادامه مطلب

خرید عسل کوهی بهترین عسل طبیعی در ایران ، مشاهده تصاویر عسل کوهی و مطالعه خواص عسل کوهی این مطلب را از دست ندهید

ادامه مطلب

خرید عسل طبیعی ارگانیک از زنبوردار با سابقه ، عسل طبیعی خرید کنید و با خیال راحت مصرف کنید ، خرید عسل طبیعی کوهستان

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :