مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
خرید عسل طبیعی گون
خرید عسل طبیعی گون معصومی قشقایی با ساکارز پایین عسل گون ،سایت عسل کوهی خرید و فروش عسل گون بدون واسطه در ایران است

خرید عسل گون

 خرید عسل طبیعی گون از سایت عسل کوهی وابسته به زنبورداری برادران معصومی قشقایی ، جهت برداشت عسل گون اوایل اردیبهشت ماه هر سال ، تعدادی از کندوهای خودمان را در بام ایران سمیرم اصفهان مستقر میکنیم. مناطق ییلاقی سمیرم مملو از انواع گیاهان دارویی و انواع بوته گون است . انواع بوته های گون را در این منطقه خوش آب و هوا وجود دارد.

خرید عسل گون

برداشت عسل گون هر ساله در اواسط مردادماه در ییلاقات سمیرم انجام میشود. لذا پس از انتقال عسل های برداشت شده به محل سکونتمان در استان فارس ، فروش عسل گون از اواخر مرداد ماه هر سال آغاز میشود، موجودی عسل گون چون کاملا خالص است و عسل گون 100 درصد طبیعی برداشت می کنیم بسیار محدود است. لذا برای خرید عسل گون ابتدا با شماره های ما تماس بگیرید و در صورت موجود بودن اقدام به ثبت سفارش و خرید عسل طبیعی گون کنید.

خرید عسل طبیعی گون

طبع عسل گون گرم است و ساکارز عسل گون هم اگر به صورت کاملا طبیعی باشد زیر 3 و زیر 2 می باشد. هرچند ساکارز عسل ملاک تشخیص عسل نیست ، زیرا همانطور که قبلا گفتیم به صورت های مختلف ساکارز عسل را پایین می آورند. لذا سعی کنید همیشه عسل را از زنبوردار تهیه کنید تا مطمئن باشید عسل دارای مواد افزودنی به شما نمی دهند.

خواص عسل گون

خواص عسل گون در دردهای مفصلی و استخوانی بسیار موثر است. عسل گون گز طبیعی در درمان و کاهش دردهای مفصلی ، استخوانی و آرتروز بسیار موثر عمل می کند. در عسل طبیعی گون اسید های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها اسید فرمیک است . این اسید در گیاه گزنه نیز وجود دارد که مصرف درمانی گزنه به صورت دم کرده یا مالیدن روی مفاصل و استخوان ها ، محل درد را تسکین میدهد . عسل گون خام و طبیعی به دلیل داشتن اسید فرمیک داروی بسیار خوبی برای درمان بیماری های مفصلی و استخوانی است که به صورت خوردن این عسل یا مالیدن در محل درد توصیه می شود.

فروش عسل گون

از دیگر خواص عسل گون زرد تقویت معده و درمان بیماری های گوارشی است ، خواص عسل گون برای معده از درمان دردهای معده ، درمان اسید معده ، نفخ و ترش کردن تا تقویت معده و مسمومیت می باشد. عسل گون برای امراض معده از جمله ورم و زخم معده مفید است، لذا برای تقویت و درمان مشکلات گوارشی با عسل گون خالص ، شما می توانید صبح ناشتا و شب قبل از خواب یک قاشق عسل گون میل کنید و تا نیم ساعت پس از آن آب نخورید.

خواص عسل گون

خرید عسل طبیعی گون

عسل گون طبیعی باعث سلامتی قلب و عروق و سیستم ایمنی بدن می شود. خواص عسل گون گز انگبین برای سلامت قلب و ایمنی بدن بسیار مفید می باشد ، این عسل سرشار از آنتی اکسیدان می باشد که باعث مهار رادیکال های آزاد در بدن می شود. در بدن انسان رادیکال های آزاد باعث آسیب رسانی به سلول ها می شوند و ارتباط شدیدی با پیر شدن و مشکلاتی که در دوران پیری گریبان گیر انسان می شود دارد.

برای خرید عسل طبیعی گون و اطلاع از موجود بودن آن با شماره 09171397085 تماس بگیرید. 

مطالب مشابه عسل طبیعی

برای خرید بره موم اصل با ما تماس بگیرند ، بره موم اصل همانگونه که از زنبورستان برداشت میکنیم تقدیم میشود

ادامه مطلب

فرووش عسل کنار ویژه آغاز شده ، برای خرید عسل کنار طبیعی و خام با ما تماس بگیرید و در سراسر ایران دریافت کنید

ادامه مطلب

درمان زخم با عسل طبیعی ، درمان زخم بستتر با عسل طبیعی ، درمان زخم های عفونی با استفاده از عسل طبیعی کوهستان

ادامه مطلب

تفاوت عسل وحشی با عسل طبیعی ، فرق بین عسل طبیعی و عسل وحشی چیست ؟ آیا عسل وحشی در ایران وجود دارد؟

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :