مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
خواص عسل برای پوست
عسل اثر شفابخشی روی پوست صورت داشته و در بین وسایل پیشگیری که به پوست نیرو می بخشد جای شایسته ای دارد. بقراط حکیم و ابن سینا هم به خواص عسل برای پوست از جمله نرم و...

خواص عسل برای پوست

عسل اثر شفابخشی روی پوست صورت داشته و در بین وسایل پیشگیری که به پوست نیرو می بخشد جای شایسته ای دارد. بقراط حکیم و ابن سینا هم به خواص عسل برای پوست از جمله نرم و سفت شدن و زیبایی آن اشاره کرده و آن را از مصرف کرم یا پمادهای صنعتی موثر دانسته اند.
عسل طبیعی به علت خواص جذب آنی که دارد ترشحات پوستی را جذب و به بافت های پوششی غذا می رساند. یکی دیگر از خواص عسل برای پوست صاف کردن ناهمواری های پوست است که با چندمرتبه ایجاد ماسک عسل بر روی پوست برطرف می شود.آمیش طبیب مسیحی معروف ، با تزریق عسل بیماران مبتلا به بیماری های سخت پوستی مانند : گال را که همراه با آلودگی پوست بوده درمان کرده است و با همین روش بیماران زیادی را که به همین نارسایی های ناگوار دچار بوده اند شفا داده است.

خواص عسل برای پوست

دانشمند و طبیب دیگر شرمن، یادآور میشود که خارش زیاد بیماران مبتلا به اگزمای کهنه با استفاده از تزریق عسل به پوست درمان شده اند .بیماران مردان و زنانی بوده اند که بیش از 10 سال از این ناراحتی خارش و درد رنج می برده اند. این پژوهشگر معتقد است که تزریق مستقیم عسل روی فیبرهای پوستی که موجب تحریکات خارش می گردند اثر می کند.بازتاب ضدخارش در عسل برابر با قرص گلوکونات کلسیم می باشد. امروزه نیز پزشکان متخصص پوست تاکید و باور زیادی دارند بر اهمیت و خواص ماسک عسل برای پوست صورت.

 برای خرید عسل طبیعی ارگانیک با 09171397085  تماس بگیرید.

مطالب مشابه عسل طبیعی

راههای شناخت عسل طبیعی چیست ؟ نحوه شناختن عسل طبیعی و آیا آزمایش عسل روش درستی برای شناخت عسل طبیعی است ؟

ادامه مطلب

اگر عسل ارگانیک را با آب ولرم مخلوط کرده و بنوشید، تاثیرات بسیار مفیدی بر روی تعداد گلبول‌های قرمز موجود در خون دارد.

ادامه مطلب

عسل طبیعی فصل بهار بدلیل وجود انواع گل و گیاهان دارویی در منطقه خواص بیشماری دارد. منتظر برداشت عسل بهاری باشید

ادامه مطلب

سایت عسل کوهی با فروش عسل طبیعی ارگانیک ، آمادگی این را دارد برای عزیزانی که در سراسر ایران به فکر خرید عسل طبیعی بدون شکر

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :