مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
برگه آزمایش  عسل  چیست ؟
ارائه برگه آنالیز عسل به همراه محصول ممکن است مربوط به همان عسل طبیعی نباشد و به خریداران عسل طبیعی و مصرف کنندگان عسل توصیه می کنیم حده اقل یکبار محصول خریداری شده را در آزمازیشگاه معتبر آنالیز کنند

برگه آزمایش عسل

نکاتی مهم  در مورد برگه آزمایش عسل اصل و آزمایش عسل طبیعی در آزمایشگاه... آیا برای شما آزمایش ساکارز عسل ملاک انتخاب و خرید عسل مرغوب است ؟ برخی از خریداران عسل کوهی  ضمن تماس با ما درخواست برگه آنالیز محصولات ما را دارند و یا اینکه ادعا می‌کنند برخی از همکاران ما عسل خود را با برگه آزمایش ارائه می‌دهند.
در اینکه بسیاری از همکاران ما کاملا سالم، حرفه‌ای و اخلاق‌مدارانه کار می‌کنند هیچ شکی نیست و برای همه آنها افزایش رونق کسب و کار را آرزو می‌کنیم اما اینکه هر محصولی با برگه آزمایش بدون اشکال است حرف صحیحی نیست.

برگ آزمایش عسل

برگه آنالیز عسل چیست ؟

 ارائه برگه آنالیز عسل طبیعی به همراه محصول ممکن است مربوط به همان سفارش نباشد و به خریداران توصیه می‌کنیم حداقل یکبار محصول خریداری شده را برای تایید سلامت آن به یک آزمایشگاه معتبر مواد غذایی که زیر نظر معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی باشد ، ارائه دهند.دلیل تاکید بر آزمایشگاه معتبر این است که، بسیاری از آزمایشگاه های ما ناسالم هستند.

آنالیز عسل طبیعی

کیت های آزمایش گاهی نامرغوب هست به دلایل تحریم و... نگارنده  قبلا به این نکات مهم در مورد خرید عسل طبیعی و برگه آزمایش عسل ،بسیار اشاره کرده ام در کانال تلگرام عسل کوهی. پس ارائه برگه آنالیز همراه عسل، همیشه دال بر خالص بودن عسل نیست.چه بسا اندکی افراد پس از برداشت عسل شکری با افزودن مواد مختلف به عسل، دست در شکستن ساکارز عسل و... می کنند و سپس عسل را به آزمایشگاه میفرستند.

نکته : تاکنون بیش از چندین  مرتبه عسل های ارسالی ما برای مشتریانمان ( عسل های زنبورداری و کوهی معصومی قشقایی) بخصوص مشتریانمان در تهران، توسط خودشان به آزمایشگاه بین المللی بازرسی کالای تجاری در تهران ارسال شده و کاملا رضایت داشته اند.تصویر نمونه یکی از برگه آزمایشات عسل خالص شهد غالب گون که در آزمایشگاه پیشرفته و معتبر آنالیز شده را اینجا قرار داده ام تا مشاهده کنید.

خرید عسل طبیعی

برای خرید عسل طبیعی و مشاوره در مورد خرید عسل با شماره 09171397085 تماس بگیرید.

 

مطالب مشابه عسل طبیعی

7 دلیل برای اینکه هرگز عسل مومدار مصرف نکنیم !آیا از مضررا ت عسل با موم آگاه هستید ؟ آِیا شما در جستجوی خواص عسل با موم هستید...

ادامه مطلب

اگر عسل ارگانیک را با آب ولرم مخلوط کرده و بنوشید، تاثیرات بسیار مفیدی بر روی تعداد گلبول‌های قرمز موجود در خون دارد.

ادامه مطلب

استفاده از داروهای شیمیایی برای مبارزه با بیماری ها موجب آلودگی عسل طبیعی می شود، که تعدادی از آنها را در زیر عنوان می کنیم

ادامه مطلب

قیمت عسل طبیعی اصل در سال 98 چقدر است ؟ قیمت عسل چقدر است ؟ در این مطلب راجع به سوالات شما در مورد قیمت عسل بحث میکنیم

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :