مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
عسل طبیعی بهار
عسل طبیعی فصل بهار بدلیل وجود انواع گل و گیاهان دارویی در منطقه خواص بیشماری دارد. منتظر برداشت عسل بهاری باشید

عسل طبیعی بهار

عسل بهار به عسل هایی اطلاق میشود که زنبورهای عسل فقط از شهد گل بوته ها، گیاهان و درختان فصل بهار تغذیه کرده باشد. عسل طبیعی فصل بهار کیفیت بسیار بالایی دارد بدلیل وجود انواع و اقسام گیاهان دارویی در منطقه رشته کوههای زاگرس جنوبی و دامنه این کوهها ،واقع در جنوب استان فارس که ما ساکن این منطقه ایم .
عسل طبیعی بهار را ان شاء الله اوایل خردادماه سال 98 بصورت بسیار محدود برداشت خواهیم داشت . ارسال مرغوبترین عسل طبیعی فصل بهار ایران به سراسر کشور برای افرادی که نیازمند مصرف و خرید عسل طبیعی هستند ، صورت خواهد گرفت.

عسل طبیعی بهار

خرید عسل طبیعی

خرید عسل طبیعی فصل بهار را 100درصد به شما توصیه میکنیم. کدام طبیعت در کشور را سراغ دارید که اینچنین دارای تنوع بسیار بالای گل ها و گیاهان دارویی شهدزا برای زنبورهای عسل باشد ؟
گیاهان و بوته های شهدزای بسیار مختلف دارای جذابیت برای زنبورعسل در منطقه ما وجود دارد که تصویر تعداد اندکی از آنهایی که نزدیک به زنبورستان بودند را در زیر برایتان آورده ام . جهت خرید بهترین عسل طبیعی و درمانی با ما تماس بگیرید ، عسل طبیعی را در سراسر ایران به شما تحویل میدهیم.

تصویر زیر بوته اسفند هندی Fagonia indica میباشد . این بوته از اواخر اسفند تا اواسط اردیبهشت داری گل میباشد، در منطقه وجود دارد.

خرید عسل طبیعی

 بوته زیر خار مریم نام دارد . با نام علمی Silybum marianum ، بوته ی خار مریم در اوایل بهار گل میدهد و دارای شهد بسیار خوب میباشد که جذابیت بسیار بالایی برای زنبورهای عسل دارد.

Silybum marianum

طبیعیت زیبای بهاری مملو از بوته های خار مریم

فروش عسل طبیعی فصل بهار

بوته زیر گل گاو زبان میباشد که بصورت خودرو در منطقه رشد میکند و در ماههای اسفند ، فروردین و اردیبهشت تا اواسط خردادماه دارای گل میباشد.

عسل گل گاوزبان

بوته زیر که متاسفانه نام آن را نمی دانم ( گیاه شناسی خود علم و رشته دیگری است ) دارای جذابیت خوبی برای زنبورهای عسل است که در اطراف زنبورستانمان در ماههای فروردین و اردیبهشت ماه دارای گل میباشد.

فروش عسل بهار

بوته زیر، زنجیر خار یا خار زنجیر نامدارد . دارای شهد بسیار خوب و عسل بسیار خوشمزه ای هم دارد . که به فراوانی در اطراف زنبورستان برداشت عسل بهاری وجود دارد و زنبورها بسیار از آن شهد جمع آوری می کنند . عسل خار زنجیر خواص بیشماری دارد .

عسل طبیعی زنجیرخار

بوته زیر شکر تیغال نام دارد با نام علمی Echinops .البته با نام های شکر تیار ، خار شکر و تیغ فندک نیز از آن نام میبرند که بسیار فراوان است در محدوده زنبورستان ما و جذابیت بالا برای زنبورعسل دارد . شهد بسیار خوب و عسل با کیفیتی تولید میشود از این بوته توسط زنبورهای عسل

خرید عسل شکرتیغال

متاسفانه نام بوته زیر را هم نمی دانم . 

فروش بهترین عسل بهاری

تمامی عکس های بالا در بهار سال 98 و توسط تیم عسل کوهی برادران معصومی قشقایی از اطراف زنبورستان آنها تهیه شده است.

فروش عسل طبیعی

برداشت عسل طبیعی بهار 98 بزودی در اواسط خردادماه سال 1398 آغاز میشود و در همین سایت اطلاع رسانی خواهید شد. فروش عسل طبیعی بهار نیز بلافاصله پس از برداشت آغاز میشود . شما هموطنان عزیز برای خرید عسل طبیعی بهاری با خاصیت دارویی و درمانی بالا می توانید با شماره 09171397085 تماس بگیرید ، به سراسر ایران ارسال میکنیم .

مطالب مشابه عسل طبیعی

سایت عسل کوهی با فروش عسل طبیعی ارگانیک ، آمادگی این را دارد برای عزیزانی که در سراسر ایران به فکر خرید عسل طبیعی بدون شکر

ادامه مطلب

نخستین جشن روز جهانی زنبورعسل در جهان، با هدف آگاهی رسانی اهمیت زنبورعسل و صنعت زنبورداری، در ایران برگزار شد

ادامه مطلب

خرید عسل از زنبوردار بهترین راه آسوده مصرف کردن و شناخت عسل طبیعی است ، البته با خرید عسل از زنبورداران مطمئن وبا وجدان کاری

ادامه مطلب

عسل کنار اصل دارای عطر و طعم بسیار ویژه ای است ، افرادی که قصد دارند عسل کنار خرید کنند با ما تماس بگیرند

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :