مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
شیر و عسل
مخلوط شیر و عسل از بهترین و مغذی ترین غذاها بوده ، مصرف شیر و عسل برای همه سنین بخصوص اطفال توصیه میشود

شیر و عسل

شیر و عسل هردو به تنهایی یک غذای کاملی هستند ، اما اگر شیر و عسل با هم مخلوط و مصرف شود ، بهترین و مقوی ترین غذاها میباشد . شدیدا توصیه میکنم شیر و عسل را با هم مصرف کنید ، بخصوص کودکان زیرا مخلوط و مصرف شیر و عسل بسیار سریع جذب بدن میشود و به آسانی هضم میگردد. از خواص شیر و عسل غافل نشوید.
عسل طبیعی به علت داشتن مواد معدنی ویژه ، اگر همراه شیر مصرف شود یک غذای بسیارکاملی را بوجود می آورد، بسیاری از دانشمندان تاکید میکنند که به مدت 84 روز میتوان از شیر و عسل و ویتامین استفاده نمود ، بدون بوجود آمدن هیچگونه کمبودی در بدن ازنظر مواد غذایی.

خواص شیر و عسل

بهبود گوارش ، مقابله با بی خوابی ، سلامت استخوان ها ، خواص ضد باکتریایی ، بهبود ایمنی بدن ، ضد پیری ، سلامت پوست از خواص بسیار مهم شیر و عسل میباشد.

شیر و عسل

مخلوط شیر و عسل

مخلوط کردن و مصرف شیر و عسل از مغذی ترین و شفابخش ترین غذاها بوده و مصرف آن برای همه مخصوصا کودکان بسیار خوب است . زیرا بسیار سریع جذب بدن میشود و به آسانی هضم میگردد. 2قاشق غذاخوری عسل را در یک لیوان شیر ولرم حل نموده و بنوشید یک نوشیدنی بسیار مقوی و مغذی میباشد .

دکتر Haydak شخصی که زندگی خود را صرف تحقیق عسل طبیعی و زنبورهای عسل نمود ، مدت زمان 90 روز فقط یک لیوان شیر ولرم و 100 گرمم عسل طبیعی غذای او بود ، که بعد از این مدت بجز مختصری کمبود ویتامین سی ، کوچکترین عوارض و ناراحتی در بدنش دیده نشد..

خواص شیر و عسل

شربت های طبیعی

شربت بهار نارنج : اسانس پوست بهارنارنج ، بهار نارنج را در عیل طبیعی با آب تصفیه مخلوط نموده و مصرف نمایید.

شربت آب هلو : آب هلو را با دستگاه گرفته و با شربت عسل طبیعی میل نمایید.

شربت بابا آدم : آب ریشه تازه بابا آدم مخلوط با شربت عسل برای تب های داغ ، سرخک مخملک و سایر بیماری ها بسیار سودمند است.
شربت زعفران : نیم گرم زعفران اصل را با شربت عسل طبیعی ارگانیک مخلوط و مصرف کنید ، شربت عسل و زعفران برای سنگ کلیه ، سنگ کیسه صفرا ، رفع انسداد کبد ، طحال ، تسریع در زایمان طبیعی بسیار سودمند است.
شربت زنیان : چندگرم زنیان را در شربت عسل طبیعی کوهی مخلوط نموده ، برای درمان لاغری ، سنگ کلیه و مثانه بسیار مفید است.
شربت آبلیمو و عسل : مصرف آب لیمو و عسل ضد عطش ، تب بر و دافع التهاب است.

شربت شلغم : شلغم را رنده نموده وبامقداری عسل طبیعی و آب مخلوط نموده ، این شربت مقوی و سودمند است در معالجه سیاه سرفه و آسم بسیار مفید است.
شربت نسترن : 20 تا 40 گرم پودر عرق طبیعی نسترن را با عسل طبیعی مخلوط نموده و میل کنید . شربت نسترن و عسل برای کرم روده ، تقویت قلب ، سنگ کلیه ، درد معده ، اسهال و کمبود ویتامین ث موثر است.
شربت زیره : 2 تا 4 گرم زیره سیاه را پودر نموده با شربت عسل مخلوط نمایید ، ضد نفخ ، تشنج و تقویت کننده دستگاه ههاظمه است.

خاصیت شیر و عسل

خرید عسل طبیعی اصل

خرید عسل طبیعی درجه یک ، بدون ذره ای شکر ، اسانس یا حرارت ، کاملا خالص و اصل از زنبورستان های خودمان . به هر تضمینی که شما بخواهید عسل را تقدیم میکنیم . 

جهت خرید عسل طبیعی از زنبوردار با شماره 09171397085 تماس بگیرید .

مطالب مشابه عسل طبیعی

بهترین مارک عسل در ایران ، بهترین عسل ایران کجاست ؟ خرید بهترین عسل طبیعی ، گرانترین عسل ایران

ادامه مطلب

رنگ عسل وحشی چگونه است ؟ عسل سیاه رنگ وحشی ، عسل سیاه وحشی ، آیا عسل وحشی رنگ سیاه دارد ؟ رنگ عسل طبیعی

ادامه مطلب

خرید عسل طبیعی در تهران یا فروشگاه عسل طبیعی در تهران!یافتن عسل طبیعی در تهران کار بس دشوار یا شاید دست نیافتنی باشد.چرا؟

ادامه مطلب

عسل سرپولک یا موم سرپولک چیست ؟ خواص عسل سرپولک یا سرچنگالی که در بین زنبوردارن معروف است، عسلی بسیار خوشمزه و خاص است

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :