مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
از کجا بفهمیم عسل طبیعی است ؟
چگونه عسل طبیعی را تشخیص دهیم ؟ از کجا بفهمیم عسل طبیعی است ؟ ملاک انتخاب و خرید عسل طبیعی چیست ؟

خرید عسل طبیعی

از کجا بفهمیم عسل طبیعی است ؟ آیا با تست کردن عسل برای خرید حضوری در فروشگاهها و غرفه های فروش عسل طبیعی ، میتوان به سالم بودن عسل پی برد؟ روشهای تشخیص عسل طبیعی چیست ؟ عسل طبیعی را از کجا بخریم ؟ در عسل طبیعی چه چیزهایی یافت می شود؟  برای خرید عسل طبیعی اصل هر ضمانتی که شما بخواهید ما می دهیم . 

از کجا بفهمیم عسل طبیعی است ؟

مواد تشکیل دهنده عسل طبیعی

عسل طبیعی غذایی عجیب و فوق العاده پیچیده است. عسل طبیعی ترکیبی منحصربفرد و متشکل از چیزی نزدیک به 200 ماده ی مختلف است که بر حسب اینکه شهد آن از کدام منابع تأمین شده است، تفاوت دارند. عسل طبیعی همچنین حاوی مقادیری بسیار اندک از گرده گل ها ، آنزیم ها و میکروارگانیسم های زنبور عسل، و قطعاتی از موم و بره موم است. حدود 81درصد وزن عسل را قندهای طبیعی تشکیل میدهند . بعد از قندها ، 14 تا 18درصد وزن عسل از آب تشکیل شده است. 3درصد باقی مانده هم شامل آنزیم ها، اسیدها، پروتئین ها، رنگدانه های گیاهی، مواد معدنی، ویتامین ها و مواد مختلف دیگر است.یک قاشق غذاخوری از عسل حدود ۲۲ کالری انرژی و ۱۷ گرم کربوهیدرات به صورت قند تامین می کند.

از کجا عسل طبیعی بخریم ؟

 از کجا بفهمیم عسل طبیعی است ؟

از کجا مطمئن شویم عسل های شما طبیعی است ؟ با توجه به گسترده شدن تقلبات و ساخت ماده ای بنام عسل بدون دخالت زنبور عسل ، چگونه به ما ثابت میکنید که عسل های مجموعه زنبورداری معصومی قشقایی طبیعی است ؟
ببینید دوستان ما یک سال یا دو سه سال نیست که زنبورداریم  . ما بیش 25 سال سابقه روشن در این حرفه داریم ، و همیشه عسلهایمان را بدون واسطه بفروش رسانده ایم ، از فروش عسل در داخل کشور تا صادرات عسل طبیعی و خالص زنبورداری خودمان به کشورهای عراق و قطر و عمان . عسلی طبیعی که بنا باشد وارد کشورهای عربی شود باید در آزمایشگاههای پیشرفته کشورهای عربی آنالیز شود و سپس مجوز ورود به آن کشور و فروش را بدست آورد .
در زیر نمونه یک برگه ازمایش ما توسط مشتری و خریدار محصولات ما در تهران و در آزمایشگاه بین المللی بازرسی کالای تجاری صورت گرفته است.

برگه ازمایش عسل طبیعی

در داخل ایران مشتریانی داریم متشکل از افراد دیابتی تا بیمارانی که نیاز دارند به عسل خام طبیعی و افراد عادی جامعه که برای مصارف روزانه عسل طبیعی را در برنامه غذایی خود جای داده اند.

تمامی عسل های برداشت شده از زنبورستان های خودمان عسل طبیعی اصل هستند ، وقتیکه من زنبوردار از سلامت و صحت محصول خودم ایمان دارم هیچ نیازی نمی بینم ، عسل طبیعی که برداشت کرده ام را به آزمایشگاه بفرستم و هزینه رو دست خودم بزارم . هیچ زنبورداری اینکارو نمیکنه ! جز افرادیکه از اینبر و اونبر میخوان عسل بخرن و بفروشن و چون از سلامت محصول مطمئن نیستند ، عسلی را که در حجم بالا تهیه میکنند به آزمایشگاه میفرستند .

نمونه دیگری از برگه آزمایش عسل شهد غالب گون در سال 95 آزمایشگاه پیشرفته ابن سینا اصفهان 

برگه آزمایش عسل طبیعی

اما همیشه به افرادیکه ازما عسل طبیعی میخرند گفته ام ، اگر به محصول ما شک داشتید ، عسل طبیعی که از ما خریداری کرده اید را ، قبل از آنکه ناخنک بزنید و استفاده کنید ، به آزمایشگاه تخصصی غذاودارو ببریدو آنالیز کنید ، اگر عسلهای ما طبیعی نبود ، دو برابر هزینه عسل و هزینه آنالیز عسل را به شما برگشت میدهیم . با این حال اعتقاد داریم مهم تر از تمام آزمایشات و تضمین های ریالی، صداقت و اعتماد و وجدان زنبوردار است که ارزش دارد . اگر برای سلامتی تان به محصولات زنبور عسل نیازمندید و در اصالت آن شک دارید، با ما تماس بگیرید جهت خرید عسل طبیعی .

باز هم مجددا متذکر میشویم ، ما زنبورداریم و نسبت به محصولی که برداشت میکنیم ایمان ، اطمینان کامل و کافی داریم ، و نیازی نمیبینیم محصول سالم و پاکمان را به آزمایشگاه بفرستیم وهزینه های اضافی تحمیل کنیم به خودمان یا به خورد آزمایشگاه دهیم ، اما شما مصرف کننده و خریدار عسل طبیعی برای اطمینان بیشتر می توانید خودتان عسل هایی که از ما میخرید را به آزمایشگاه ببرید و آزمایش کنید، اگر طبیعی نبودند ما 2 برابر هزینه عسل و هزینه آزمایشگاه را خدمتتان واریز میکنیم . 

نمونه آنالیز عسل

ما محصولات طبیعی مان را مستقیم و بدون واسطه به دست مشتری میرسانیم و لذا فقط عسل طبیعی خالص و درجه یک را عرضه میکنیم.
بسیاری از مشتریانما محصولات زنبور عسل را برای مصارف درمانی مثل دیابت، سرطان، اِم اِس، بیماری های گوارشی و یا برای فرزندان خود برای مصارف روزانه تهیه می کنند، نظرات واقعی عده ای از این عزیزان را می تواند در کانال تلگرام ما مشاهده کنید. قطعا بازخورد مثبت و کیفیت محصولات بوده که این عزیزان نظراتشان را ارسال کرده اند. و ایمان داریم که سود واقعی در خریدهای دائم است نه فروش یکبار و لذا همواره بهترین محصولات طبیعی را برای مشتریانمان ارسال میکنیم.

 ایمان قلبی داریم به آیه ۶۹ سوره نحل (...فِیهِ شِفَاء لِلنَّاسِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لآیَهً لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ) که در عسل شفای مردم است و در آن نشانه روشنی است برای جمعیتی که اهل فکرند و تمام تلاش شبانه روزی ما این است که این شفای جسمانی را برسانیم بدست افرادی که نیازمند آن هستند.

قیمت عسل طبیعی

قیمت عسل طبیعی بستگی به تورم روز بازار دارد ، تهیه ملزومات اصلی زنبورداری تا هزینه های خرج و خوراک و ایاب ذهاب کارگر و خودمان و با این تفاسیر هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت نکرده و نخواهیم کرد، در فروشگاهها و غرفه های فروش عسل طبیعی ،  براحتی میتوانید عسل هایی با انواع علامت های استاندارد و سیب سلامت و ایزوهای مختلف پیدا کنید ولی خوب واقف هستید ومیدانید این مواد هر چیزی میتوانند باشند به جز عسل طبیعی.

 

قیمت خرید عسل طبیعی

خرید عسل خام طبیعی

در صورتیکه نیازمند مصرف عسل خام هستید ، مطمئن باشید تمامی عسلهای ما کاملا طبیعی و خام هستند . ما فقط عسل خام طبیعی برداشت و تقدیم میکنیم. اکثر عسل هایی که در فروشگاه های مواد غذایی پیدا می شود عسل های فرآوری شده هستند که در اثر حرارت، رنگ آن خوشایندتر گردیده و از رُس بستن آن نیز جلوگیری شده است اما با این کار بسیاری از آنتی اکسیدان ها و باکتری های مفید آن نیز تخریب و یا حذف می شود.

خرید عسل خام ارگانیک

گاهی عسل ها را تا ۶۶ درجه سانتی گراد حرارت می دهند که با این کار تمام خواص و آنتی اکسیدان های عسل از بین می رود. عسل خام در مقایسه با عسل حرارت دیده، سطوح بالاتری از آنزیم ها و ترکیبات عطر و طعم دهنده دارد و در آن هیچ نوع خطر دگرگونی ترکیبات دیگر به وسیله حرارت وجود ندارد.

ما  فقط عسل خام عرضه می کنیم و هیچ گاه حتی کمترین حرارتی به عسل ها نمی دهیم، عسل ها را همان گونه که از کندو برداشت کرده ایم، بسته بندی و عرضه میکنیم.

برای خرید عسل طبیعی اصل ، عسل خام ارگانیک با شماره 09171397085 تماس بگیرید. 

 

مطالب مشابه عسل طبیعی

شکرک زدن ، رس کردن ، ته نشين شدن ، دانه دانه شدن ، سفت شدن ، جامد شدن عسل همگی یک معنی می دهند

ادامه مطلب

خرید اینترنتی عسل طبیعی از فروشگاه اینترنتی فروش عسل طبیعی ، خرید اینترنتی عسل ارگانیک ، بهترین عسل طبیعی در ایران

ادامه مطلب

استفاده از عسل طبیعی برای پوست و ماسک عسل همواره در طب سنتی و نوین مورد توصیه اطبا بوده و هست...

ادامه مطلب

خرید عسل از زنبوردار بهترین راه آسوده مصرف کردن و شناخت عسل طبیعی است ، البته با خرید عسل از زنبورداران مطمئن وبا وجدان کاری

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :