مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
قیمت عسل طبیعی
قیمت عسل طبیعی چند است ؟ نحوه قیمت گذاری عسل طبیعی ، قیمت عسل در سال 97 ، عدم نظارت بر قیمت عسل

قیمت عسل طبیعی

قیمت عسل طبیعی در ایران هیچگونه قوانینی ندارد و هیچ نظارتی هم البته وجود ندارد بر روی آن ، هر شخصی میتواند قیمت دلخواه خود را بر روی محصولی که دارد بگذارد و بفروشد. منتهی در این میان عده ای سودجو پا را فراتر گذاشته اند و با قیمت های نجومی در سایت دیوار اقدام به فروش عسل می کنند.

عده ای سودجودر برنامه دیوار قیمت های بسیار بالایی برای عسل طبیعی کنار در نظر گرفته اند و در این میان هستند افراد زیادی که قیمت را ملاک خرید خود قرار می دهند و فکر میکنند هرچقدر گرانتر بخرند، محصول نابتری خریده اند!!!
اما واقعیت چیز دیگری نیست. ضرب المثل هرچقدر پول دهی همانقدر آش میخوری در همه جا صدق نمیکند که!

قیمت عسل طبیعی

اصلا در همین سایت دیوار چقدر کلاهبرداری ها صورت گرفته ، خیلی ها مبلغ واریز میکنند اما محصولی برایآنها ارسال نمی شود و ... شما از کجا مطمئنید که اشخاصی که در سایت دیوار اقدام به فروش عسل طبیعی کرده اند ، از نظر رعایت بهداشت ، نحوه نگهداری عسل و ... تمام نکات را رعایت می کنند ؟ عسل یک ماده غذایی بهداشتی است بسیار لازم است نحوه برداشت ، نگهداری و فروش عسل ، لذا اگر به سلامتی خودتان اهمیت می دهید پس آگاهانه خرید کنید.

قیمت عجیب عسل کنار

متاسفانه یک عده ای در پاییز سال97 ، قیمت عسل کنار را تا کیلویی 500 هزار تومان می فروشند . این ظلم و اجحاف به حقوق مشتری و مصرف کننده است. همین سایت دیوار و پذذیرش هر آگهی با هر قیمتی خود سبب یک افزایش و هرج و مرج در قیمت های تمامی اجناس و وسیله ها در کشور است .

چرا مدیران و ناظران سایت دیوار هر آگهی را می پذیرند ؟ چرا نظارت ندارند ؟ هستند بسیاری در این کشور که فکر میکنند قیمت بیشتر پرداخت کنند عسل اصل تیهه می کننند ، آن افرادی که بابت خرید 1کیلو عسل کنار 500 هزار تومان پرداخت می کنند چه گناهی کرده اند ؟

قیمت عسل

همکاران زنبوردار زحمتکش و دلالان ظالم، انصاف را رعایت کنید، عسل محصولی است که مردم برای درمان بیماری ها استفاده میکنند، چنین قیمت هایی واقعا منصفانه نیست. دلیل نمیشود بخاطر عدم نظارت در این کشور بر روی قیمت ها شما جیب مردم را خالی کنید. پس انسانیت شما کجا رفته است ؟ وجدان کاری و شرافت شما کجا رفته است ؟ گرانفروشی حرام است . نکنید این کارها را .

قیمت عسل کنار در تهران

پیامبر خدا (ص) می فرماید: مَن دخَلَ فی شیءِ مِن اَسعارِ المُسلمین لِیَغلی علیهم کان حقًا عَلی اللهِ اَن یَقذِفَهَ فی مُعظَمِ جَهنَّم رأسَه اَسفلَه[2] هر کسی به عنوانی، سبب گرانی در بازار مسلمانان گردد برخداوند لازم است او را در بزرگترین جایگاه جهنم سرنگون سازد.

هر چقدر هم که وسایل و لوزام گران شده، این انصاف نیست که به این قیمت ها به مردم می فروشند.
« رُبَّ أرباحٍ تَؤُلُ إلیَ الخُسرَانِ»[1] بسا سودها که بازگشتن به زیان است.
گران‌فروشی پدیده زشت و ظالمانه ای است که بار سنگین آن بیشتر چشم افراد ضعیف جامعه را در برمیگیرد. بعضن افرادی مستضعفی که نیازمند عسل طبیعی دارویی هستند و فکر میکنند با پردداخت قیمت بیشتر عسل بهتری تهیه خواهند کرد.

برای مشاوره رایگان در مورد خرید عسل طبیعی با شماره 09171397085 تماس بگیرید.

مطالب مشابه عسل طبیعی

قیمت عسل طبیعی اصل در سال 98 چقدر است ؟ قیمت عسل چقدر است ؟ در این مطلب راجع به سوالات شما در مورد قیمت عسل بحث میکنیم

ادامه مطلب

عسل که توسط کیمیاگری به نام زنبور تولید می‌شود مجموعه‌ای از شهدگل‌ها، صمغ و گرده‌ی گل است که به حفظ رطوبت و مبارزه با پیری و ...

ادامه مطلب

عسل سرپولک یا موم سرپولک چیست ؟ خواص عسل سرپولک یا سرچنگالی که در بین زنبوردارن معروف است، عسلی بسیار خوشمزه و خاص است

ادامه مطلب

عسل طبیعی از کجا بخریم که مطمئن باشیم ارگانیک و حرارت ندیده است ؟برای تهيه عسل طبيعی چکار کنيم ؟ عسل طبیعی را از کجا بخریم ؟

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :