مشاوره رایگان : 7085 139 -0917
شیر و عسل
مخلوط شیر و عسل از بهترین و مغذی ترین غذاها بوده ، مصرف شیر و عسل برای همه سنین بخصوص اطفال توصیه میشود

شیر و عسل

شیر و عسل هردو به تنهایی یک غذای کاملی هستند ، اما اگر شیر و عسل با هم مخلوط و مصرف شود ، بهترین و مقوی ترین غذاها میباشد . شدیدا توصیه میکنم شیر و عسل را با هم مصرف کنید ، بخصوص کودکان زیرا مخلوط و مصرف شیر و عسل بسیار سریع جذب بدن میشود و به آسانی هضم میگردد. از خواص شیر و عسل غافل نشوید.
عسل طبیعی به علت داشتن مواد معدنی ویژه ، اگر همراه شیر مصرف شود یک غذای بسیارکاملی را بوجود می آورد، بسیاری از دانشمندان تاکید میکنند که به مدت 84 روز میتوان از شیر و عسل و ویتامین استفاده نمود ، بدون بوجود آمدن هیچگونه کمبودی در بدن ازنظر مواد غذایی.

خواص شیر و عسل

بهبود گوارش ، مقابله با بی خوابی ، سلامت استخوان ها ، خواص ضد باکتریایی ، بهبود ایمنی بدن ، ضد پیری ، سلامت پوست از خواص بسیار مهم شیر و عسل میباشد.

شیر و عسل

مخلوط شیر و عسل

مخلوط کردن و مصرف شیر و عسل از مغذی ترین و شفابخش ترین غذاها بوده و مصرف آن برای همه مخصوصا کودکان بسیار خوب است . زیرا بسیار سریع جذب بدن میشود و به آسانی هضم میگردد. 2قاشق غذاخوری عسل را در یک لیوان شیر ولرم حل نموده و بنوشید یک نوشیدنی بسیار مقوی و مغذی میباشد .

دکتر Haydak شخصی که زندگی خود را صرف تحقیق عسل طبیعی و زنبورهای عسل نمود ، مدت زمان 90 روز فقط یک لیوان شیر ولرم و 100 گرمم عسل طبیعی غذای او بود ، که بعد از این مدت بجز مختصری کمبود ویتامین سی ، کوچکترین عوارض و ناراحتی در بدنش دیده نشد..

خواص شیر و عسل

شربت های طبیعی

شربت بهار نارنج : اسانس پوست بهارنارنج ، بهار نارنج را در عیل طبیعی با آب تصفیه مخلوط نموده و مصرف نمایید.

شربت آب هلو : آب هلو را با دستگاه گرفته و با شربت عسل طبیعی میل نمایید.

شربت بابا آدم : آب ریشه تازه بابا آدم مخلوط با شربت عسل برای تب های داغ ، سرخک مخملک و سایر بیماری ها بسیار سودمند است.
شربت زعفران : نیم گرم زعفران اصل را با شربت عسل طبیعی ارگانیک مخلوط و مصرف کنید ، شربت عسل و زعفران برای سنگ کلیه ، سنگ کیسه صفرا ، رفع انسداد کبد ، طحال ، تسریع در زایمان طبیعی بسیار سودمند است.
شربت زنیان : چندگرم زنیان را در شربت عسل طبیعی کوهی مخلوط نموده ، برای درمان لاغری ، سنگ کلیه و مثانه بسیار مفید است.
شربت آبلیمو و عسل : مصرف آب لیمو و عسل ضد عطش ، تب بر و دافع التهاب است.

شربت شلغم : شلغم را رنده نموده وبامقداری عسل طبیعی و آب مخلوط نموده ، این شربت مقوی و سودمند است در معالجه سیاه سرفه و آسم بسیار مفید است.
شربت نسترن : 20 تا 40 گرم پودر عرق طبیعی نسترن را با عسل طبیعی مخلوط نموده و میل کنید . شربت نسترن و عسل برای کرم روده ، تقویت قلب ، سنگ کلیه ، درد معده ، اسهال و کمبود ویتامین ث موثر است.
شربت زیره : 2 تا 4 گرم زیره سیاه را پودر نموده با شربت عسل مخلوط نمایید ، ضد نفخ ، تشنج و تقویت کننده دستگاه ههاظمه است.

خاصیت شیر و عسل

خرید عسل طبیعی اصل

خرید عسل طبیعی درجه یک ، بدون ذره ای شکر ، اسانس یا حرارت ، کاملا خالص و اصل از زنبورستان های خودمان . به هر تضمینی که شما بخواهید عسل را تقدیم میکنیم . 

جهت خرید عسل طبیعی از زنبوردار با شماره 09171397085 تماس بگیرید .

مطالب مشابه عسل طبیعی

استفاده از عسل طبیعی برای پوست و ماسک عسل همواره در طب سنتی و نوین مورد توصیه اطبا بوده و هست...

ادامه مطلب

عسل اثر شفابخشی روی پوست صورت داشته و در بین وسایل پیشگیری که به پوست نیرو می بخشد جای شایسته ای دارد. بقراط حکیم و ابن سینا ...

ادامه مطلب

خواص گرده گل برای پوست در طب سنتی ، آیا گرده گل برای پروستات مفید است ؟ خرید گرده گل ایرانی اصل مرغوبترین گرده گل ایرانی

ادامه مطلب

می‌خواهید پوستی شفاف داشته باشید؟ نوشیدن آبلیمو و عسل یکی از بهترین راه‌های طبیعی موجود برای داشتن پوستی شفاف است

ادامه مطلب

عسل طبیعی نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است

عسل طبیعی نظر خود را بیان کنید

نام و نام خانوادگی *

پست الکترونیک : *

نظرات :